Herşeyim kayboldu, ailem vefat etti, sevgilimle bitti...

ailemi kaybettim,o bana destek yerine kavga etti,neyse artık üzmekten başka bir şeye yaramayan ilişkim biitti.şimdi bomboş kaldım bir yanda ailem bir yanda onsuzluk.canımın acısı geçmiyor. geri dönmek istiyor,akıllandınmı diyorum ''hayır '' diyor,o zaman gerek yok konuşmamıza diyerek kapatıyorum ama? ne yapayım arkadaşlar,tek başıma,acı dolu geçiyor günlerim.

ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
ailem vefat etti arkadaşlar,aranızmı bozuk diye sormuşsunuz,keşke öyle olsaydı :(
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada erkek arkadşımdan manevi destek bekledim,maddi olarak bi sıkıntım yok,sadece manevi olarak yanımda olmasını istedim,onunda bozukmuş psikolojisi kavga edip durdu benimle
Güncellemeler
+1 yıl
aklıma gelmişken sizinle paylaşmalıyım arkadaşlar,en son annem vefat ett 2 ay oldu erkek arkadaşım benle kavga etti,ben neden üzülüyomuşum o an üzülmüşüm bitmiş.derdimmi varmış maddi durumum iyiymiş,kimseye muhtaç değilmişimde üzülüyomşum.herşey paramı dedim,para dedi
Herşeyim kayboldu, ailem vefat etti, sevgilimle bitti...
Cevapla