Sevgiliyi gectimde abi 1kisi bile yok konustugum.. yalnizligin dibine vurdum

Merhabalar ks halkii... Herkes srvgilisiyle sorunlarini filan anlatiyor ben sadece cevapliyan kesimdenim. Yalnizligin dibine vurdum

Gun icinde konustugum tek bir arkadasimm bile yok ya.

Eskiden cok sosyaldim sonra biseyler oldu eski cevremi biraktim

yeni telefon numarasi yeni insanlar filan.. Amaşu anoyle yalnizimm ki okulda da merhaba merhaba herkese boyleyim. Bazen sevgili olmasakta konusacak birileri istiyorum. Sonra diyorum ki derslerimi etkiler sinavim var filan ama gunde 10dkda olsa muhabbet edecek bireri olsun istiyor insan. Biktim yalnizliktan disari cikiyorum geziyorum ailem hep yanimda olamiyor surekli yalnizim. Arkadaslarimla saatlerce telde konusup dertlesmelerimizi bile ozledim..
Sevgiliyi gectimde abi 1kisi bile yok konustugum.. yalnizligin dibine vurdum
Cevapla