Hayatta beni tek seveni, çok seveni kaybettim nankörlük mü ettim?

Beni biri çok seviyordu ölesiye
ama o kadar yanlış bir zamanda geldi ki
sevemdm bir türlü
ama o benim a dan z ye her şeyimi sevdi
Kimsenin yapmayacağı şeyler yaptı
hiç kalbimi kırmadı , sevginin en güzeliyle sevdi..
ona karşı çok pişmanım ama onu duyduğu aşkı duyamıyorum
zamanla severim belki diyerek evet demeli miyim ona?
Hayatta beni tek seveni, çok seveni kaybettim nankörlük mü ettim?
Cevapla