Sevgilim vefat etti dünya başıma yıkıldı.. Şimdi ise başka birine aşık oldum kendimden utanıyorum?

Merhaba benim ortaokulda arkadaş olduğum daha sonra lisede sevgili olduğum biri vardı lise bitti üniversiteyi kazandık gidemeden o vefat etti ben tek başıma kaldım vefatının üzerinden 6 sene geçti ve ben birine aşık oldum kendimden bunun için çok utanıyorum yani onu aldattığımı düşünüyorum.
Sevgilim vefat etti dünya başıma yıkıldı.. Şimdi ise başka birine aşık oldum kendimden utanıyorum?
Cevapla