Aslında insanı en çok acıtan şey; hayal kırıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır?

Aşka inanmazdim,
yanimdayken değerini bilmedim
Birakti gitti

Öyle pişmanım ki
Zamani geri alabileceğimi bilsem, newton gibi sabahlara kadar çalışırım.

çekilmez acılar olsada unuturum umarim.

tavsiyenize sonuna kadar açığım

Geceniz iyi olsun dostlarim..
Aslında insanı en çok acıtan şey; hayal kırıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır?
Cevapla