Kimler kimlerin tırnaklarını kesiyor !
...Gizliden cevap verenleri zebaniler kovalasın :)
...Gizliden cevap verenleri zebaniler kovalasın :)
(hoş görünüze dayanarak bir fıkra anlatmak istiyorum.)
FIKRA; kadının biri kocasının çapkınlıklarından bıkmış ve artık misilleme yapmak, intikam almak istiyormuş..bunuda yaparken en az günaha girmek istiyormuş.bunuda nasıl yapabileceğini,dini konularda uzman olan bir hocaya danışmaya karar vermiş..konu izah ettikten sonra,'''bu işi kiminle yapayım hoca akıl ver''' demiş..hocada '''ben sana şununla yap diyemem ancak aklından geçenler için iyi yada kötü diyebilirim''' deyince;
'''sarhoş bir erkekle yapayımmı'''demiş kadın...hocada'''olmaz yanarsın maazallah öbür dünyada suçu büyük...o zaten içki içen bir günahkar'''demiş...
kadın kimi dediyse hocaya beğendirememiş ve hep maazallah yanarsın diye geri çevirmiş..kadında son bir hamle ile ''peki hoca efendi ben bu işi sizin gibi dini bütün bir zatla yapsam''demiş...hoca bakmış ki iş dediği yere geliyor,başlamış kıs kıs gülmeye ve '''seni gidi uyanık seni...anlaşılan sen cennete gitmek istiyorsun'''demiş...
bende diyorum ki sen tırnaklarını kestirmek istiyorsun...
Ben keserim arkadasım tırnaklarımı :))) Kimseninde tırnagını kesmem (Hastalık falan dısında tabi)
tskler :))
Cannete mi gidermiş?bunuda nerden çıkardınız?Öyle ufak birşeyden cennete gidilecegini hiç sanmıyorum.Ayrıca kesmiyorum kesmemde yardımcı olmak için olabilir ama hizmet için asla..!
Cennete gitmek isteyen kim ki, zaten.?
Cehennemde hem güçlü zebaniler var, bırakılır mı öyle bir yer.? :D
Ehh öyle olsa bile, inananlar için hepsi gerçek.. İnanmayanlara göre de cennet ve cehennem de rivayet.. :D
Bir defa çok iri yarı oldukları kesin.. Çok güçlü kaslara sahip oldukları da iddialar arasında.. Boylarının iki metre civarında olduğu tahmin edilmekte.. Ayrıca, en önemli özellikleri ise çok yakışıklı oldukları söylenmekte.. Benim rüyamda gördüğüm zebani, tKıvanç Tatlıtuğ'un az biraz azmanı şeklindeydi.. :D
Ne o hayrola.! Sen de niyeti bozup cehenneme mi karar verdin.? Zebaninin erkeği olur da dişisi olmaz mı.? Elbette dişi zebaniler de var.
hahaha.. Kime sorayım..? Yeniden rüyama girerse sorarım ama rüyada sormak aklıma gelecek mi bakalım. :D
Yav haklısın ama, n'apayım.. Kendim için olanlar geliyor aklıma hep.. Ama, başkası için olanlar nasıl gelsin ki..?
birincisi zebanilerin cinsiyeti olaz ben öyle biliyorum
ikincisi hadi diyelim erkek sen oraya gidince onlarla flort edeceğinimi sanıyorsun yandığın ateşe kömür atarken görürsün anca 😁zaten onlar senin kaş göz yaparak kadınlığını kullanarak etkileye bileceğin varlıklar değil
Tabi inancın varsa
Cevap
8Cevap
Pess artık
Bu durumda ben nereye giderim acaba abimin tırnaklarını kesiyorum kızımın da tırnaklarını kesiyorum ama tırnak kesme fobim olduğu için son zamanlarda alışmaya başladım kesmeye kendi tırnaklarımı kesmeyi denemedim daha :))
nasıl ama eşimin tırnaklarını kesmiyorum gerekirse keserim de şimdiye kadar hiç kesmedim nası olcek :)))
sevgilim bir kez kesmisti ayak tirnagimi onda da bacagim kirikti :D haha cennetlik kiz olmus haberi yok, ben onun kesmedim de oje surdum tirnaklarina ondan cennet kontenjani oluyor muymus peki :D
Kadrolu olamıosun ojeyle :))) Töbe töbee :D
Ben kendi el ve ayak tırnaklarımıda her zaman kendim keserim ve hiç uzatmam bakımlıdır daima.. Vala şimdi sen bunu dedin yarın herkes sevgilisinin tırnağını kesecek gör bak bu kızlar yapar abi...
ama herkes yarın saldırcak... cenneti duyan saldırcak... keşke sevgilim olsada kesse hayır demezdim..
Kendi tırnağımı kesebilecek kadar yetişkinim.Tırnakla şunla bunla cennete gidilmez.Bu kadar basit değil
Başım ağrıyor demeyeni de bilmem kaç cennet ile ödüllendiriliyormuş zaten.
yok daha neler :)
kizlarin sacini tariyan erkekte firidevs cennetine gidermis :D
Kendi tırnaklarımı kimseye elletmem; kendim hallederim. Kimi zaman da eşime yardımcı olduğum olur.
tırnaklarını kökünden koparsınlar da gör direk cennetlik :D:D
:D
bir hastalıgı omadığı sürece sevgılımın tırnagını kesmem..
kendı tırnagımın kesılmesındende hoslanmam
kuafore 1001 derden su getırtırım o derece
kucukken annem tırnagımı cok dıpten kesıp acıtmıstı ta ozamandan bere tik oldu galıba bende..
şimdi tırnak kesen sonra ayak yıkayan daha ne ler artık.
oğlumdan başkasının tırnaklarını kesmem.erkeklerin elleri bi yerlerine kaçmadı ya kendi işlerini kendileri yapsınlar canım:))bu sebepten olcaksa cennet falan istemiyorum.:)
2 sene sonra ben kesmeyeceğim ama kendisikesecek
9 senedir tırnaklarımı kesmiyorum :) el tırnaklarını yani.
:)))) Güzeldi
onu bunu bilmemde, bıyıklı kızlar kuaföre gitsin lütfen.
manikürcüm yaşadı desene
bilemem artık :))
yok be ne alaka...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar