AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
Erkek arkadasina kiz arkadasinin yaninda uzun bir konusma yap senden beklemezdim sen benim dostumdun tarzı kizin suratina bile bakma değmez cunku
Muhabbeti kes ve uzak dur, kendini yıpratacağına değmez. Bu konuları düşünmemeye çalış, demek ki işe yarar ve karakterli insanlar değillermiş.
İkisini de kendi pislik ve şerefsizlikleriyle yalnız bırak.Demek ki ikisi de sana göre değilmiş, iyi olmuş...
A ve D arasındaki seçim sana kalmış. Lakin B ve Cden uzak dur. Sana yakışmaz. Onların seviyesi bu, senin değil.
ikisininde ağzını burnunu dağıt şaka falan değil, bazılarına yapmak gerekiyor...
kızın yanına arkadaş yolladım ona anlatmış bir aydır çıkıyoruz falan diye ben hani denk geliyodum mesajlaşma zamanları falan aynı anda ellerinde telefonlar falan ama tesadüftür diyordum hep baskalarıyla mesajlasıyordur diyordum. o cocuk bu olay basladıgından bu yana eve gelip gidiyodu son 1 haftadır gelmiyor. ne yüzle gelip gitti o zaman nasıl bakabildi yüzüme karaktersizlikte sınır tanımamış resmen. okula da gelmiyorlar iki gündür gelseler kırcam ağzını burnunu
o iş önceden ayarlı ben sana söyliyeyim, dağıt ağzını burnunu resmen dağıt ne lan bu millet kafasına göre iş yapıyor...
Nedenini bir sor bakalım ne diyecek? Onu da buraya yazarsan ona göre birşeyler düşünürüz.
soracam soracam da ben bu olayı cumartesi günü öğrendim iki gündür okula gelmiyolar soramadım daha soramadıkça nefretim daha da artıyo
çok kolay kardeşim madem aynı okuldasın çocuk ve kızın resmini yolla güzel bir photoshop çakalım resimlere altınada güzel bir not erkeğin resminin altına en yakın arkadaşının sevgilisi ile çıkacak kadar karaktersiz kızın resminin altına sevgilisini arkadaşı ile aldatacak kadar karaktersiz gibi işte bundan 1000 tane bastır bütün okula mahallelerine dağıt görsünler günlerini bu konuda yardımcı olabilirim sana dilersen :)
ya beni eksiliyen kızı çok merak ettim şimdi acaba kendisidemi sevgilisini bu şekilde aldatıyor
Kasimin basindan beri cikiyordunuz araniz geçen ay bozuldu ve Arkadasinla 1 2 aydir cikiyormuşlar Sen Diziye giren Reklam gibi olmuşsun kardeşim :D
valla bunda anlayışlı oluncak bir durum yok. tabiki anlayışlı olma :D:D tepkini koy ama kavgada etme. tükür yüzlerine muhabbeti kes gitsin.
belkide sana yaptıkları için kızdan intikam alıyordur, en doğrusu dahada araştırman.
ben cumartesi günü öğrendim böyle birşey olduğunu. iki gündür de okula gelmiyorlar. gelsin direk ilk konusmaya çalışcam mantıklı bir açıklama yaparlarsa ki tahminim yapamazlar arkadaş dayaktan kurtulur. kızın yanında benim arkadaşlar var okuttum ben bunu ne yapıyor kimle konusuyor haber ver bana diye. o da bu kardeşim dediğimle konustugunu falan anlattı 1 aydır konusuyolar gece gündüz dedi. dediğine ne kadar güveneceğim de belli değil bu saatten sonra
ikisinin de üstünü çiz. umursama. en büyük ceza bu olacaktır onlara.
Ikisiylede muhabbeti kes. Uğraşmaya değmez karaktersizlerle. Önüne bak :)
yapabilecek bir şey yok ki senin kızı sevdigin gibi onlarda birbirlerini seviyo mecbur degil yani seni sevmeye o yüzden uzak dur daha kolay unutursun belki
ikisini de rezil et valla bomba atarım oraya bana yapılsa
Dal kardesim dal.Dostun degilmis demekki agznı burnunu kır.
Sana benim de uyguladığım doğruluğuna gönülden inandığım bir söz söyliyim, "Ne kadar konuşursanız konuşun susan bir insanı yenemezsiniz" Bunu uygula için de fırtınalar kopsada sesini çıkarma hayatına devam et, özellikle o kız kudurur.
Şu sonuca varabilirsin.Ne o senin yakın arkadaşınmış ne de o kız senin sevgilinmiş daha ömür boyu konuşma bence
İkisinden de uzaklaş... Onlardan ne köy olur ne kasaba
Allah kurtarmış adilerden
Allahından bulsunlar de geç.
Hiç bulaşma yoluna bak.
bence iyi bir konuşma yap ikisine de sonra ne halleri varsa görsünler
bırak ne halleri varsa görsünler değmez o insanlara kılını kapırdatmaya
İkisiyle de uğraşma. Kes muhabbetini. Gerisini de Allaha bırak ;)
sadece başlığı okudum. aldatıyor mu seni? niye seninle hiç olmamak veya senden ayrılmak varken aldatıp sürt*klük yapıyor? ikisine de birer tokat sonra ikisini de rezil et ve ikisiyle de muhabbeti kes.
Eger dayanirin diyorsan senin yerinde olsam umrumda degilmis gibi yaparim arkadasila takilirim hatta kizida cagırtırırım umrumda değildin hiç sizin cıkmanız bana koymaz havasi yapardım yapamam diyosan ikisinlede konuşmayı kes hicte takma
Bence ikisiylede muhabbeti kes zaten sen ayrılmışsın o yüzden kafana bile takma hiç üzülme ya da belli etme eğlenmene bak böyle insanlarla ne selam ne sabah işin olmasın benim olmaz.
A dedim gitti... Seni istemeyeni sen de isteme senin çıktığını sevdiğini ayarlayanla da muhattap olma NOKTA...
Aga alıcan levyeyi bak en iyisi budur gidicen o cocugun agzını burnunu kırıcan öldürme ama cok saglam döv sonra gidicen evine bir guzel duş alcan dınlenıcen keyfıne bakıcan oh temizz
https://hizliresim.com/9XYmN9
bu tam bu soruya cuk oturdu :)
Aldatmaların en kötüsünü yaşamışsın dostum, geçmiş olsun.
Hiç te ben yorumu yapan arkadaşlara katılmıyorum senin yazdıklarını okuduğumda içim elvermiyor hayret arkadaş sen nasıl dayanıyon şaşıyorum gardaş sen şimdi netür yardım istersin ona göre konuşacam kızı seviyormusun iyi duşun önce.
Yakın arkadaşına sağlam bir sopa çek. Kız arkadaşının vicdanını tetikle huzursuz olsun ve bir daha ikisinin de yüzüne bakma..
boşver ikisini de hayatından çıkarman en iyisi olur her ikisi de karaktersiz insanlarmış zaten bir kaybın olmaz emin ol
sende kızın yakın arkadaşına yanaş yavaştan yavaştan
Güzel intikam :D
A - B - C
Arkadaşını döv kızı rezil et sonrasında ikisiylede muhabbetini kes!
Afedersin ama KEVAŞELİK etmişler.
ikisiyle de muhabbeti kes karaktersizlikleri kendi başlarına bela açar zaten eninde sonunda hiç ilgilenme bakma kayıtsız kal
Cidden böyle durumlarda kimin ne mal olduğu ortaya çıkıyor... Bence ikisiyle de konuşmayı kes yaptıkları seviyesizlik
önce ikisinide bir güzel rezil et. Hatta mümkün oldugunca yaptıkları iğrençliği çogu kişi bilsin. Sonrada ikisiyle asla muhattap olma acınıda belli etme.
Yaradandan güç iste kimseye bulaşma allahindan bulsunlar dostum
yüzlerine bakma ikiside şerefsizmiş boktan insanlar işte kendini yorduğuna değmez
Arkadaşının suratına , son gücünle yumruk at , koşarak hemde.
arkadaşını döv ama çenesine vurupta tek yumrukla indirme ağız burun kaş göz suratını olduğu gibi patlat sonra yerde tekmeleyerek kaburgalarını kır
Yok artık nasıl boyle biseyi yapabilir biri hadi elin kızı tanimiyosun etmiyosun ya yakin arkadaşım dediğin insan?
Al karşına arkadaşını konuş sonrada kızıda çağır olayları anla sonrada bırak ne halleri varsa görsünler
Aynı şeyi yaşadım kızın üstüne yürüdüm falan kızla muhabbeti kestim.Yani yakın arkadaşımla muhabbeti kestim.
bırak kendi pisliklerinde boğulsunlar. önüne bak ilişkini kes onlarla
Mutluluklar dile kenar çekil ardından ilişkini kes o arkadaşınla
türk kızları böyledir o arkadaşındanda uzaklaş hemen adam olsa çıkmaz
eninde sonunda onlarda ayrılır rahat ol uzak dur bekle görürsün.
O kiz karaktersiz.Arkadasinda arkadas degilmis.Kalemtras al.
Böyle kızlar böyle erkekleri rezil etmek en iyisi bence ama eminol sende küçülüyosun onların seviyesine boşver kardeş
nie rezil olsunlarki.çocukla aranzda kan bağınızmı var. naparsan yap o çocuk kendini haklı cıkarcak her zman. o yzden iki mideszdende uzak dur.ve ne olursa olsun kesnliklee seninle konuşup ulaşmalrına müsade etme
Kendi karaktersizliği güvenilecek kimse kalmamış bu hayatta ben bunu anladım
Öyle insanlar gereksiz insanlar. İkisinede yol ver muhatap bile olma.
Köprüden atlamalısın ha bide o kadın buraya gelecek diye bağır önce
güzel fantezi :D
bence olay gerçekse anket doldurmak çözüm değil çözüm ne diye sorarsan yeni arkadaş bide yeni rakı
yakın arkadaşını döv kızı rezil et gebersin pislik
Rezil etmene gerek yok zaten reziller ikisindende uzak dur allaha havale et.
Bana kalırsa o kızdan da erkekten de uzak dur boşver yani
bir tane sopa al cam çerçeve ana bacı hiç bişi bırakma :D
kız arkadaşının kimle çıktığı önemli, yakın bir kız arkadaşınla çıkıyosa o seçimini yapmış.
yok erkek arkadaşınlaysa, vur ağzının üstüne panpaa.