• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Terkedilen erkekler nasıl tavır takınıyorsunuz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Terkedildiniz...Ne yaparsınız?İntikam beslermisiniz?Sessizmi kalırsınız?
Terkedilen erkekler nasıl tavır takınıyorsunuz?
Cevapla
Erkek Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • adaLa
    adaLa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 73%
    +1 yıl

    daha ıyı ayı bıraz gecdı basıma gectı sevmıyosam aman bosver der gecerım sevıyordum 1.5 ay ugrastım ama sonradan anladım kı ugrasınca bı tarafları tavan yapıyor lanet olsun dedım vazgectım ben sevıyorsam bıraz ugrasırırım sonucta sevgı ve emek harcanmıs olmazsada artık lanet olsun her gecerım kı ole yaptım benım sevgımı gormeyecek kadar kör birine ne yapsan boş

    0
    26 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      peki sesini çıkarmayan gitmesine izin veren sonrasında hayatına devam edip gününü gün edip yaşayan erkekler için fikrin nedir?

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      serefsız karaktersız yasananlara ve kendı sevmese bıle karsı tarafın sevgısıne layık olmayan bır adam dahı demek ıstemıyorum adam degıl cunku sımdı ben sana bır soru sorabılır mıyım bıraz uzunca ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sor bakalım

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      yalvrdım kapısına gıttım tamam mı kavgada ben 2 yıl olucakdık full ılgı sevgı gosterdım hıc kendımı gerı cekmedım ben askerden once sozlenelım gıdeyım dıyordum o abım var dıyordu dedım abını beklerız olmaz babam vermez derdı hıc bır savas savasılmadan kazanılmaz ıkıncı konu calıscam dıyor abısı 28 yasında askere gıttı geldı top oynucam dıye ugrasıyor gıt adam gıbı bı ıse gır bırıkım yap dımı kız kardesı var o sevgılısıyle dolassın bana dıyor kı calısıcam olmaz dedım calısdırmam

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      cunku kız kardesı sevgılısıyle gezsın abısı nısanlı oldugu halde top oynamaya calıssın calısdırmam derdım ya da ben her mesajımda hayatım sevgılım derdım onları yazmassam mesaj bos gıbı gelırdı ondan ıstedıgımde buydu ee sureklı hayatım dıyorum ya neden agız alıskanlıgından o cıkıyo derdı ya agzından ıstemıyorum kı kalbınden ıstıyorum ya da hep ben senı sevıyorum ozledım derdım oda hep bende seenı sevıyorum bende senı ozledım derdı derdım bır kerede su bende kelımesını ben kullanayım az sevgı ya

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      derdım benım sevgım sana yetmıyo dıye kavga cıkardı yalan mı ınsan karsıdanda duymak ıstıyo hep benden hep benden he bana gelırsek ben eskısehırde okuyorum o aılesınden okul gezısı dıye yalan soledı yanıma geldı 1 ay oncesınden kararlasdırdık ve ben o gelcek de her ıstedıgını alayım daha mutlu olsun dıye gunde 2 öğün sımıt yedım bılıyo musun o geldıgınde gozu kalmasın guzelmıs dedıgı herseyı alayım daha fazla ımkanım olsun dıye ayrıca dogum gununde fınalıme gırmeyıp kalkıp manısaya gıden de

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      benım sadece bu sene o ders yuzunden unıversıtedeyım evet aılesının durumu ıyı sayılmaz ve ben benle ılıskısı ıldugu yanı gorusdugumuz surece cebımdekı son parayı cogu zaman ona verdım olsun ben bugun evden cıkmam ama ben gıdınce o cıkarda eksık kalır arkdaslarının yanında mahcup olur dıye ben hıc ozel gun bılmedım ona begendıgım ve begendıgı herseyı aldım bastan gardrop doldurursun aynı seylerı gıymesın ıstedım kızlar takıntılıdır ya ben kendım aynı seyı gıyerken he sımdı kavgalardakı ben

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      ben kavgalarda bıtsın dıyordum evet cunku bunlara ragmen az ılgı gormek gosteremıyorum derdı kım gosteremez ya seven ınsan nasıl gosterecegını sasar az bıraz ılgı tamam hayatım degıscem dıyordu 1 saat on numara ılgı alaka sonra yıne aynı bende dayanamıyordum artık karsılıksız seversın eyvallah ama karsılıklı sevıpde bole gıorememek adamı bıtırıyo ya da manısada sınavı olucakdı aof sınavı dedım ben arabayla goturcem sen tarıhı sole bana bırgun deıl bak 8 saat kala rastgele soledı gelde delırme

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      bunun gıbı kac tane sey sonra bana dedı bır daha tartısma olursa bıter benım ıcınde dedı tamam dedım ugrasdım ama yıne oldu ve yarım yamalak konusurken ben dayanamadım sımdı o hayatım kelımesınıde duyamayınca dedım bak ne olur gel affet dedım olmaz sana ınanmıcam kandıramıcan benı dedı sonra ben yıne bole olucaksa bıtsın dedım tamam dedı sonra dayanamadım aradım acmadı mesajlarıma dönmedı evıne gıttım kapısını acmadı sonra full hedıyeler hedıyeler yalvarmalar sımdı o yuzune vurma meselesı

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      yıne bırgun bı album yapdım fotolarımızdan sonra bır gul aldım evının onune bırakdım arıcam dedım tamam dedı kız kardesı beklerken benden once 1 sevgılısı oldu o denk geldı yolda bana demez mı ben cıkıyorum falan delırdım kızı rahatsız etme lan delırdım evdende cıktıgımda bunun oncesınde annem dedı kı o kız bunlara kanmaz sen o kızdan beraber olmak ıstemısın o ıstememıs dedı ne demek dedım ben ıstemısım o ıstememıs yanı ben serefsız o bakıre meryem he dedım sınır oldum bunlar ozeldır ya

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      nasıl annem dahı benım annem ozellıkle soler anlatır dıye sınırlı cıktım bırde bu cocugun dedıgını duyunca artık 1ayın ıcındeydık hemen hemen gorusmyelı delırdım hepsı bırıktı lan dedım napmaya calısıyon kıme gıdıcen kım kabul edecek senı hadı kabul ettı bırısı ben hıc mı aklına gelmıcem ılkın olan ben evlendıgın adam bıle olsa ben gelmıcem mı gozunun onune dedım ondan sonra bıraz daha zaman gecdı arkasıma demıs yuzume vurmucakdı falan karsıma cıkmasın yuzume bakmasın demıs sımdı karar senın

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      dedıgın gııbı serefsız bırı mıymısım he o cocugun dedıgı sey dogru deılmıs ama hala da dıyorum bırısı umut vermese bana ole sey dıyemezdı demek kı bırısı bı sekılde umut verıyo yalan olsada yanı ona donmez zaten aldatmısda bırakmıs benım kız cok yalvarmıs ama donmemıs sımdı donmezde ama o cocukda baska bırınden umut dolu sozler duymus demek kı sımdı sen sole ben mı arkasında durmuyorum ıstemıyorum 2 ayı gecdı bıraz ve artık mesaj atmıyorum atmamda yeter bende ınsanım daha ne yapayım

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      sımdı ıkı ayı bıraz gectı ve mesaj atmıyorum atacagım butun adımları attım yalvardım be resmen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyi güzel yazmışsında kardeş asıl ayrılık sebebinizi anlayamadım ki ben :S seni seviyorum demedimi diyemi bitti bu mudur? kim ayrıldı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      seni tanıyor olabilirim bana gerçek ismini bağışlarmısın?

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      adım hasan yok bırbırmıze sevıyordum derdık ama hep ben ılk derdım nasıl dıyım severdık ama benımkı asırıydı öl dese olecek derecedeydım sımdı ayrılma sebebımız kavgalar cogalınca bende asagıda soledıgım seylerden kavgalarda bıtsın kelımesını kullanmaya basladım bana dedı kı bı daha olursa bıter benım ıcınde dedı tamam dedım ve bır daha kavga ettık cok gecmeden ama bıtsın kelımesını kullanamadım dusun korkudan ole sevıyordum ıste neyse kavga gurultu ama tam ayrılmadık yanı yıne konusuyorduk

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      sonra ben hayatım sevgılım dıyorum ondan hıcbırsey gelmıyo dayanmadım bak dedım bole olmasın dayanamıyorum gel ınat etme dedıgı bana suydu bı daha ınanmıcam kandıramıcan benı falan bende sınır oldum o zaman bıtsın dedım tamam dedı kapattım sonra dayanamadım aradım mesaj attım hıcbırıne karsılık vermedı evıne gıttım kapıya cıkmadı sonra bır bucuk ay mesajlar hedıyeler yalvarmalar olmadı yanı ben yıne bırgun hedıyemı yapdırdım evının onune bırakdım aldılar sonra benden once bır cıkdıgı cocuk vard

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      ben cıkıyorum dedı bana delırdım sınırden sonra en buyuk hatayı yapdım bu kızla beraber olduk bekaretını verdı bana ılıskıye gırdık bende bunu yuzune vurdum aslında vurmak deıl sınırle dogruları soledım bır nevı nereye gıdıcen kım kabul edecek hadı mıdesızın bırısı ettı taamam evlendın ben aklına hıc gelmıcem mı he o kocan bıle olsa ılerde o dokundugunda optugunde hattta onla nefes nefeseyken ben aklına gelmıcem mı dedım gonderdım buda ona koydu tabı

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      sonra onun ıcınde ozur dıledım de fark etmedı bırsey ama bana da hak ver evden cıkıyorum annem bana dıyo kı okız senı bole affetmez sen az bucuk bırsey ıstememısın ondan ne ıstemısım dedıgımde beraber olmak ıstemısın o ıstememıs dıyo evden sınırlı cıkıyorum bırde eskı cıkdıgı cocuk ben cıkıyorum dıyo tabı yalanmıs buda o an nerden bıleyım ee bende patladım sonra ortada kalmakdan yoruldum mesaj atıyorum benım kıza aynen bole ortada kalmakdan yoruldum bana bıttı de gıdıcem dıyorum ona

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      ben pısmanlıgımı anlatayım ama buna ragmen bıttı de gıdıcem dıyorum uc kere arıyorum mesaj atıyorum bole tabı kardesıne kendı telı kapalı acmıyorlar donmuyorlar aynı aksam benım kız arkdasıma mesaj atıyor dıyor kı karsıma cıkmasın yuzume bakmasın bırsey yasadık bunu yuzume vurdu dıyor ya bılıyorum pısmanım ıste gel bunları bana sole gıt de gıdem dımı aynı aksam ben bole mesaj atıyorum o arkdasıma bole atıyor yaw bana at dımı bana bız basladık bız bıtırelım madem saga sola neden bole dıyosun

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      kız kardesı anneme mesaj atıyor bana at dımı dıyo kı anneme benıde rahatsız etmeyın kız kardesım donse bu zamana donerdı dıye falan yaw tamam bana deyın bunları neden saga sola dıyosun ya da kız kardesının bunlara bızım ılıskımıze karısmaya ne hakkı var ınan bılmıyorum 2 bucuk haftadır mesajda atmıyorum 2 ayı bıraz gectı bende gurur kalmadı atmıcam artık ama bu kız napmaya calısıyor beraber olduk yuzune vurdum evet ama kendınde dedıgı gıbı kımse ona benım kadar degerde vermedı uzerıne tıtredım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen elinden geleni yapmışsın o kendisi kabul etmemiş peşinden koştuğun için böyle yapıyor biraz rahat bırak belki o gelir kafaya fazla takma

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      ya hayır namusluda bır kızdı kı ben ıkıncı cıkdıgıyım yasıda 22 kucuk kızda deıl bılmıyorum harbıden bıtırdı mı yoksa ben pesınden kostugum ıcın mı bole kosmasam duzelur dıyorsun yanı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anlattıklarından bunu çıkardım ama tabi bilemem sen fazla üstüne gitmiş gibisin birazda sessiz kalmayı dene ne kaybedersin ki? sensiz olamayacağını anlayıp dönebilir izin ver

      Yorumla
    • adaLa
      adaLa
      +1 yıl

      evet cok yalvardım cok ugrasdım bu mu uzerıne gıtmek sız kadınlar neden bole durumlarda terslıyorsunuz sonra ılgılenmedı falan olıyo ya da sızı takmayanların pesınde kosuyosun takanın degerı anlasılmıyo tabı oda var takmasam bole olmazdı belkıde ama 2 ay oldu ya sence donse donerdı bu zamana kadar 2 haftadırda mesaj atmıyorum artık zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zamana bırakacaksın başka çıkış yok gibi duruyor

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • orhgny
    orhgny Takip Et
    Xper 6 Yaş: 52
    +1 yıl

    duruma göre değişir haksız yere terk edilme varsa barışmak için elimden geleni yaparım kız haklıysa ustüne düşmem intikam da beslemem

    0
    0 Yorumla
  • angelofthecity
    angelofthecity Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 69%
    +1 yıl

    ıntıkam mı ı-ıh ! gerek yok degmeyecek bırıne kafa patlatmaya.

    allaha havale eder ondan kurtuldugun ıcın sukreder ,ve onume bakarım.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Önce intikam almak istedim ama bunu istemem bile onu hala umursadigimi gösterir o yüzden allaha havale ettim herkes ettigini bulur

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2

Cevap

20

Cevap

  • doktor12
    doktor12 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35 , eic 38%
    +1 yıl

    Benim hiç olmadı ama hiçde umrumda değil desem biraz sahtelik olur neden çünki bazı erkekler vardır cok kapılgandır sonrda pişman olanlar var ama ben umursamazdım beni sevmeyeni ben neden seveymiki pfff

    1
    0 Yorumla
  • ewlby2
    ewlby2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 45%
    +1 yıl

    Terkedildikten sonra beni terkeden kişileri öldürüyorum. Daha önce hiç yakalanmadım. Çok zekiyim, kusursuz cinayet planları yaptım ve en ufak bir iz bırakmadım ardımda.

    0
    0 Yorumla
  • veritasvosliberabit
    veritasvosliberabit Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    terk edilince ben link <3

    1
    0 Yorumla
  • -Schizo
    -Schizo Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sessiz kalırım. Ne yarsa yapsın umurumda olmaz bile.

    1
    0 Yorumla
  • sutlcc
    sutlcc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    İlk başlar da zoruma gider fakat bir süre sonra alışıyor insan , ara ara aklına gelse de unutuyor insan.

    1
    0 Yorumla
  • djangooo
    djangooo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    intikam beslemem sessizde kalmam içimden gecenleri söylerim cok büyük bişey yapmıssa ahımı alır..

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    terkedilmedim bu zamana kadar.

    ama günün birinde yaşarsam bunu bu soru aklıma gelecek, eminim ;)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      allah yaşatmasın bende herşey yolundayken terkedilmedim fakat çok benzeri bir durumu yaşadım ben ayrılmıştım sonra pişmanlık yaşayıp dönmek istedim ama reddedildim istememişti kabul etmemişti inan kötü bir durum oluyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bu zamana kadar hiç terk edilmedim terk ediliceğimi anladığım zaman ben terk ediyorum :)

    1
    2 Yorumla
    • kirazçiçeği
      kirazçiçeği
      +1 yıl

      neden ?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gururum var benim azıcık da ego eklenince kimse beni kovamaz ben istifa ediyorum tribine bağlıyorum

      Yorumla
  • Mutenumlock
    Mutenumlock Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    hayatıma bakarım yeni arkadaş edinirim gezerim tozarım hafta sonları halı sahalar falan kız aklıma bile gelmez sonra bir bakmışım özledim diye mesaj atıvermiş lan gerizekalı :D

    0
    0 Yorumla
  • oğuz1993
    oğuz1993 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hiç umrumda olmaz.Zaten terk etmiş gitmiş üzülünce herşey eskisi gibi olmuyoor.

    0
    0 Yorumla
  • faaty60
    faaty60 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Umrumda olmaz sessiz kalir yoluma bakarim

    2
    6 Yorumla
    • doktor12
      doktor12
      +1 yıl

      çok haklısın kardeşim o senin peşinden koşsun daha iyi aman boşver dünyada 1 tane yok ya

      Yorumla
    • faaty60
      faaty60
      +1 yıl

      Aynen.bi soz vardir olmadi diyr sizlandigimiz duaya gun gelir sukrederiz.hayirlisi deyip gecmek gerek :)

      Yorumla
    • mutsuz1905
      mutsuz1905
      +1 yıl

      Kesinlikle bir gün dua ediyor insan kurtuldum diye :)

      Yorumla
    • faaty60
      faaty60
      +1 yıl

      Aynen oyle :):)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben bu sorunun soranı değilde cevaplayanı olsam size katılmazdım arkadaşlar erkeğini bilmem ama bir kızın terkedildiği zaman sessiz kalıp yoluna bakması kurtuldum diye sevinmesi mümkün olmuyor insan kendi kendine sığamıyor çekilen acının haddi hesabı olmuyor belki intikam almasa bile içten içe eriyor insan bu sizin bahsettiğiniz kadar kolay değil insanın içine bir taş oturuyor ve hep orda kalıyor tabi bu sözettiklerim sevenler için geçerli.

      Yorumla
    • faaty60
      faaty60
      +1 yıl

      Zamaninda bends cok sevdim AMAşu andua ediyorum olmadi diye.keske sewgimi Hak etseydi diyorum

      Yorumla
  • player1645
    player1645 Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    sindirmeye çalışırım.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nasıl geçirirsin bu süreci peki neler yaparsın?

      Yorumla
    • player1645
      player1645
      +1 yıl

      Zamana bırakırım.

      Yorumla
  • kıymetlimis
    kıymetlimis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Başka kızlara yardırıyorum.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      niye yapıyorsun bunu unutmak içinmi?

      Yorumla
    • kıymetlimis
      kıymetlimis
      +1 yıl

      Evet. Çünkü ayrıldığım kız arkadaşımla günde en az 1 saat ilgilernirdim. duygusal boşluğa düşüo ve pskolojisi bozuluo insanın.Sonuç olarak kendime uğraş ve sevme-sevilme ihtiyacına ulaşmaya çalışıyorum.Ama ilk duyduğum hazzı alamadım hiç birinden

      Yorumla
  • nicktirgitbeyaaa
    nicktirgitbeyaaa Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    selçüğümden aşaa Kasımpaşa diyorum sadece.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      seviyorsan bilemi?

      Yorumla
  • mahmutcetinn
    mahmutcetinn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Gitsin bana kız mı yok .

    0
    0 Yorumla
  • kedimi7mm
    kedimi7mm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    kimisi kendine yediremez

    kimisi umursamaz

    0
    0 Yorumla
  • Ichabood
    Ichabood Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    hiçbişe yapmam Allah gidenin yolunu açık etsin !

    1
    0 Yorumla
  • NetSorfcusu
    NetSorfcusu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43
    +1 yıl

    Hiç intikam beslemem karakterime uymaz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ahımı aldıysa film izler gibi izlerim olacakları

    1
    1 Yorumla
    • MyLifeuDreams
      MyLifeuDreams
      +1 yıl

      kardeşim sen beni bir ekle ya tavsiye almak istiyorum :D

      Yorumla
  • iZMiRLy35
    iZMiRLy35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    ben uzaklasirim sesimi cikarmam.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Mal gibi başkasını bulmaya çalışırlar.

    0
    0 Yorumla
  • JunkieStyLe-
    JunkieStyLe- Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 504 cevap paylaştı.

    Kendimi beslerim.

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(7)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Terkedilen erkekler nasıl tavır takınıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler, Ayrılmak isteyen erkek nasıl davranır? 5 cevap verildi
Erkeklere nasil tahammül ediyorsunuz? 29 cevap verildi
Erkekler, Sizden sürekli ayrılıp duran insan? 20 cevap verildi
Erkekler terkedildiğinde ne yapar? 10 cevap verildi
Erkekler bu durumda nasıl hareket edersiniz? 6 cevap verildi
Olgun erkekler nasıl tavlanır? 75 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨