"Nasıl içiyorsun şu illeti?" derdi kadın hep adama. "Bak birdaha içersen seninle asla konuşmam!" diye de eklerdi.
Sigarasından bir nefes daha alırken bunları geçirdi aklından kadın. Ansızın gülümsedi. Buruk bir gülümsemeydi bu...

Adam yoktu, gitmişti. Ve kadın onun yokluğunda çok sigara içmişti. Koklayarak öperdi hep adamı. Teninin kokusuna karışmış sigara kokusu gelirdi burnuna. Kızardı içinden ona. Şimdiyse ciğerleri onun kokusuyla dolsun diye dumanı çekiyordu içine. 
Bir tane daha ve bir tane daha... Paket bitmişti, adam yeniden gitmişti.
Bir sızı vardı. Tam, tam burnunun direği sızlıyordu. Koklayarak öpenlerin özlerken burnunun direği sızlardı çünkü...

Onu soranlar oluyordu bazen. "Boşver, yak bir sigara daha." diyordu.
İçi yanıyordu kadının. Elindeki sigarayla beraber o da kül oluyordu. "Geçer, zamanla geçer." diyorlardı. Zaman geçmişti, bu acı geçmemişti. Peki ilaç, zamanın neresindeydi?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar