Sanal Arkadaşlıklar Adına: En Uzaktakiler En Yakının Olur Bazen

Çok yakın olanlardan ya da öyle görünenlerden daha sıcak sanki bu sanal arkadaşlıklar...Evet karşılıklı oturup bir çay içmekle kıyaslanamaz belki ama daha mı dürüst daha mı maskesizim acaba kendimi bunun için mi iyi hissediyorum ?


Evet büyük hatalar içindeyim ! Diğer taraftan bakınca çok kalabalık bir yalnızlığa ittim kendimi telefonum yoksa yanımda çölde ki bir ağaç kadar yalnızım aslında !


Sanal arkadaşlıklar adına - En uzaktakiler En yakının olur bazen


Zor zamanlar hep olur sanırım bende biraz fazla.yapayalnız bir çocukluk ve sağır edici sessizlikler içinde büyüdüm.Gülümsemem en büyük silahım oldu herzaman o ne güzel bir kamuflajdır değerini bilene..


Sanal Arkadaşlıklar Adına: En Uzaktakiler En Yakının Olur Bazen


Gerçekten yok ! Herkes kadar benimde dostlarım var tabi yargilayan,elestiren,belki seven ama daha çok kıskanan en küçük boşluğundan yaralanan... Sorsan hepsi seni iyiliğini düşünür ! Ve hiçbirinin "engelle"seçeneği yok


Sanal Arkadaşlıklar Adına: En Uzaktakiler En Yakının Olur Bazen


Sanalda kimle dost olunur kime selam verilmez ne kadar güvenilir kısmı tartışılır ama asla sanalda aşk olmaz ! Olması için bir gözgöze gelmek gerekir o hikayeyi geçsin herkez birkere ..


Eglenebiliyorsam ve zaman zaman içimi döküp rahatliyorsam evet bu arkadaslıktır.Tanıdığın insanlara içini acmak zordur zaman gelir herşey önüne gelir çünkü..Bunu bilen farkında olan herkes içine kapanır. Tabi bu zamanda birine güvenmek gibi bir şey yapacak ahmak kadar degilse !


Sanal Arkadaşlıklar Adına: En Uzaktakiler En Yakının Olur Bazen


Sitelerde yaptığın bir yorum ya da sorduğum sorudan sonra kendilerince "yardım" etmek amaçlı mesajlar atar insanlar ve cinseyete göre bana erkekler yazar çoğunlukla. Oysa boşluğa düşmüş bir kadının elinden tutmak isteyen adam tehlikenin farkında değil ! Denize düşen yılana sarılır misali bir yarayı da onun açabileceği aklına bile gelmez ! Neyseki mesaj kutusu kapatma seçeneği var . Keşke gerçek yaşamda da olsa kimse iznin olmadan yorum yapamasa başkalarına seninle ilgili "mesajlar" veremese...


Diyeceğim o ki insan kendini bilirse gayette güzel dostluklar kurabilir bu ortamda da sadece #kendiniz olun

Sanal Arkadaşlıklar Adına: En Uzaktakiler En Yakının Olur Bazen
Cevapla