Bu 18 yıllık kısa hayatımda birçok iğrenç insan gördüm. Kişilikleriyle, kalpleriyle, davranışları, bakış açılarıyla gerçekten midemi bulandıran, insanı kitle katili olmaya iten topluluklar. Bu insanlardan bazıları, ben farkına varmadan hayatıma girdi, bazıları ise tüm iğrençliklerini devam ettirerek dünyanın daha çirkin bir yer olmasına katkı sağladı.
İyi insanların değer görebilmesi için, kötü insanların da var olması gerek. Herkes, her şey iyi olsaydı dünya bu şekilde dönmeye devam ediyor olamazdı. Bu insanlar sizin de hayatınızda, çevrenizde ve belki de en yakınınızda. Tüm kötü enerjileriyle, ruhunuzu emiyorlar. Bugün bu varlıkları tanımanıza yardımcı olacak bir Bence paylaşacağım sizlerle. Hadi başlayalım.
1- Sizin adınıza sevinmezler.

Başardığınız, sevindiğiniz bir olay olunca sahte gülüşlerinden anlayabilirsiniz onları. Başarılarınız onları rahatsız eder, sizin adınıza mutlu olamazlar. Bencil insanlardır, kendileri hariç kimse için bir şey hissedemezler.
2- Sürekli bir kusurunuzu arar, yüzünüze vururlar.

Ve ne yazık ki bunu kapalı bir şekilde yaptıkları için, sahte olduklarını anlayıp hayatımızdan çıkaramayız onları. "Acaba ben mi yanlış anladım?" "Öyle demek istememiştir yaaa." gibi düşüncelerle onları saf çıkarmaya çalışır hatta kendimizden şüphe ederiz.
3- Onlara ihtiyacınız olduğunda, ortadan kaybolurlar.

Yakın arkadaşı, diğerlerinden ayıran bizi daha iyi anlaması, ihtiyacımız olduğunda orada olduğunu bilmek değil midir yoksa ben mi yanlış öğrendim bu kelimenin anlamını? Sahte en yakın arkadaşların, onlara ne zaman ihtiyacınız olsa daima bir işi vardır. Kardeşinin doğum günü partisi vardır, köpeği hasta olmuştur, amcası doğum yapacaktır..
4- Kendilerini daima haklı çıkarmaya çalışırlar.

Bir tartışma yaşandığında onlar için önemli olan sorunu en kısa yoldan halledip arkadaşlığa devam etmek değil, haklı çıkmaktır. Bitmek, tükenmek bilmeyen egolarıyla hata kendilerinde bile olsa bir şekilde kendilerinin haklı olduğuna sizi inandırırlar.
5- Onlarlayken mutlu hissetmezsiniz aslında.
Aslında hayatımızda yanlış giden bir şeyler olduğunda bunu en iyi biz anlıyoruz fakat çeşitli nedenlerle görmezden geliyoruz. Hayatımızda yer almaması gereken insanları en çok biz biliyoruz ama "Eski arkadaşım, onu kaybedemem.", "Kötü dönemindedir belki." gibi aslında bize de saçma gelen sebeplerle hayatımızdan çıkaramıyoruz onları.
En yakın arkadaşlarınız size yalnız olmadığınızı hatırlatmak için varlar, ruhunuzu emmek için değil. Dünya üzerinde 7 milyarı aşkın insan varken, sadece birisi için hayatınızı mahvetmeyeceksiniz, değil mi?
Hepsinin sonunun bu şekilde olmasını diliyoruz ♥

Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim :):
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar