Koç burcu kadın şefimle Yay burcu olarak işyerinde neden sürekli çatışıyorum, verdiğim tepkiler yanlış mı?

İş yerinde şef kız Koç, ben de Yay, o bana laf söylüyor, ben de ona cevap veriyorum. Önceden vermiyordum ama artık veriyorum. Susmuyorum. Diğer kıza bir şey söyleyip benim hakkımda gülüştüler, on beş adım falan vardı, duydum. Bana mı gülüyor o arkadaş, dedim. Yok, bana güldü, dedi. Ne alaka. A.. son bir yerine gülsün o, dedim. Kız da ne dedi eminim, duydu tam bunu. İnşallah söylemiştir. Bu kızla hiç anlaşamıyorum. En sonda iş benim kaldı en son. Yavaş yavaş yaparsanız diye yine laf soktu. Bana yine cevap verdim.

Kendisi yaptı. Şef olduğu için ben de yardım ettim. Sizce yanlış mı bu.

Koç burcu kadın şefimle Yay burcu olarak işyerinde neden sürekli çatışıyorum, verdiğim tepkiler yanlış mı?
Cevapla