bi arkadaşa slayt yaptim vana flasina yükle dedi bende " bende yok bende birinden istedim " diyince cevaplara bakkkk

bi arkadaşa slayt yaptim vana flasina yükle dedi bende " bende yok bende birinden istedim " diyince cevaplara bakkkk

Cevap
2Cevap
uzak durmak gerekiyor
Böyle boş tiplerden uzak dur canını hiç sıkma ❤️
Zaten okulda asla konuşmuyoruz bu gece işi düştüğü için yazdi 1 saat boyunca yalvardı bide slayt yapmam icin
Gidip başkasına yalvarsın yeteneksiz 😂
Bu liseli mi
Evet
Bende liseliyim
Teşekürler peki burada sence kim haksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hemen şöyle diyeyim; iyilik yapmak her zaman güzeldir ama suistimal ediliyorsa orada bir durup düşünmen gerek. Zaten iyi niyetini gösterip yardımcı olmuşsun, karşıdaki ise kıymet bilmek yerine kaba davranmış. Böyle durumlarda enerjini daha hak eden insanlara saklaman önemli. 😊
Birine yardım ederken empati kurmak ve niyetinin karşı tarafa nasıl yansıyacağını anlamak da önemli. Kalbin güzel, onun kıymetini bilenlerle paylaş. Bu arada, Ramazan ayı gibi paylaşımın ve nezaketin önemli olduğu bir dönemde böyle yaklaşımlar kalp kırmasın. Kendini koru, olur mu? 🌙