Niye kendimizden 2 önceki veya 2 sonraki burçla daha iyi anlaşırız?

Mesela adam boğa burcu, gidip koç ya da ikizlerle evleniyor sonra kocam/karım beni anlamıyor dinlemiyor diyor. Veya kova burcu gidip balıkla veya oğlakla evleniyor oysa koç ya da yay ile anlaşır daha çok. Şunu anlamıyorlar bir kova burcu, koç veya yay ile evlilikte ufak tefek kavgalar etse bile, bir balık veya oğlağı hayatına hiç almadığı için aradaki farkı bilmiyor. Oysa 2. evliliğinde balık veya oğlakla evlenmiş olsaydı koç ve yay'a göre daha fazla kavga gürültülü evliliği olacaktı ya da koç ve yayı arar hale gelecekti. Bunun istisnaları olabilir o da genele vurulduğunda oran olarak düşüktür ve muhakkak bir sebebi vardır. Ateş ve hava burçları bir istisna olmadıkça umursamaz yapıdadırlar ama toprak ve su burçları daha duyarlı olmaya meyillidir ve her iki grup kendi aralarında diğerine göre daha iyi anlaşır aslında. Mesela akrep aslan evlilikleri görüyorum ya da akrep koç evlilikleri. Ula sen akrepsin seni anlamaz ki ateşin bencilleri? Yorulduğunla kalırsın. Bunlara kafaya bir şey takmayan umursamayan hava burçları yakışır..

Niye kendimizden 2 önceki veya 2 sonraki burçla daha iyi anlaşırız?
Cevapla