Sürekli terk ediliyorum ya da ilişkim toksinleşiyor saçma sapan kadınlar karşıma çıkıyor napmalıyım başak burcu mu sıkıntılı peki?

Lezim 3,5 senelik 2,5 senelik ilişkilerim oldu sürekli karşı taraf toksikleşiyor ayrılıyoruz son ilişkim başak burcu kadınıydı ayrılınca sadece ben üzülüyorum başak burcu kadınları mı böyle
Sürekli terk ediliyorum ya da ilişkim toksinleşiyor saçma sapan kadınlar karşıma çıkıyor napmalıyım başak burcu mu sıkıntılı peki?
Cevapla