İlişkide sürekli kaçan kadın ne hissediyor, ben ego oyuncağı mı oldum?

Mevzu 8 yıllık mevzu aramızda hep bir şeyler vardı o açık açık geliyordu ama ben hazır degıldım ve sonunda o başka ilişkilere başladı ama yıne denk geldık bu sefer aramıza 3. bir kişi girdi benım yakınım ona benım anlattıgım herseyı anlatıp doldurdu kızı baya baya arkamdan iş ceviriyormus bu eleman neyse ben tepkısz kaldım sonra dedım bunla yuzleseyım amacı ne delıkanlıysan soyle dedım soylemedı ben gıdıp kıza hıssetıklerımı anlattım kız bu elemana yolu verdı eleman yok oldu sonra kızı tehdıt edıyor her seyı bana anlatmakla neyse bu olaylar gecıyor bız hafıf hafıf florte baslıyoruz sonra ben net bır adım atınca radıkal kararlar alıyor engel atıyor sonra mesaj atınca rahatsız oldugunu bırınden bana ıletıyor sonra ben hayatıma odaklanıyorum bırakıyorum bana kendını aylar sonra gosterıyor ıste hala unutamadım dıyor sonra ben yıne acılıyorum yıne aynı sekılde bırden yok oluyor baska bırı ıle ılıskıye baslıyor idealize ediyor bizi falan ego oyuncagımı oldum ne oldum anlamadım ama toparlamam lazım var mı yardım.

İlişkide sürekli kaçan kadın ne hissediyor, ben ego oyuncağı mı oldum?
Cevapla