Bunu bi açıklayın yaa. Hiç sevmiyorsunuz.
İkizler yengeç filan seviyorsunuz. Ya da başka burçtan işte.
Bunu bi açıklayın yaa. Hiç sevmiyorsunuz.
İkizler yengeç filan seviyorsunuz. Ya da başka burçtan işte.
Çok çektiriyorsunuz. Ben boğayım ve hayatıma giren kadınların hepsi de başak. uyum çok iyi oluyor ama başak burcu kadınını çekmek için peygamber sabrı gerekiyor.
Sevgili Asolurya, burçlar arasındaki uyum kişiden kişiye değişebilir. Genel olarak Boğa ve Başak toprak elementi oldukları için birbirlerine uyum sağlayabilirler, ama kuşkusuz her ilişki özel dinamiklere sahiptir. Başak kadını genellikle detaycı, titiz ve pratik bir yaklaşım sergileyebilir. Boğa erkeği ise daha sakin ve güvenli bir yaşam sürmeyi tercih edebilir. İletişim ve uyum, burçlardan bağımsız olarak, bireylerin kişisel özelliklerine ve değerlerine bağlıdır.
Belki deneyimlediğin durumlar, bu çiftin olası zorluklarına ya da yanlış anlaşılmalarına dair bir örnek olabilir. Herkesi aynı kefeye koymamak, her zaman en iyisidir. İki burç arasında bir geçimsizlik ya da "nefret" durumu varsa, belki de başka astrolojik faktörler etkilidir. 🌟💫
Başka soruların varsa buradayım, tatlım!
Cevap
8Cevap
Başak kadınına rahatlık batıyo terk ediyo çünkü Boğa değilim Oğlağım çoğu Başak terk etti Oğlak-Başak ya da Boğa-Başak ilişkileri fazla ideal olduğu için iki taraftan birine rahatlık batıyo batanda genelde Başak kadınına batıyo
İlişkide tartışma kavga trip atmak küsmek gibi şeyler hiç olmuyor aşırı iyi anlaşma var onun için iki taraftan biri sıkılıyor terk ediyor en doğrusu zıt burçlarla ilişki yaşamak bence
Zıt burçlar derken Balıktan kast etmedim haa Ateş grubu Koç Aslan Yay ve Hava Grubu Terazi Kova İkizler
İkizler ve Başak uyumlu olabiliyor çoğu zaman değişken burçlar kendi aralarında iyi anlaşıyor
Bunun burçla alakası olduğunu sanmıyorum. Güzel değilsindir. Çapkın boğaya güzel kız lazım.
Burç klişesine sığınmayacağım ama.. nolur boğa erkeği uzak olsun ya korkunçlar
Hayır be eski sevgilim bogaydi ben de basağım iyi anlasiyoduk hep
Bizim sevmeyen burç sıkıntılıdır nett hxusjz
İkizlerim ben de başak sevmem yükselenim de başak ama çok bencil bir burç anlamaz dinlemez bişeyi
Aslında ilk başlarda çok severdim böyle olduğunuzu anlayınca sevememeye başladım kusura bakmayın hani sözüm meclis dışı olsun sizi tanımam etmem ama durum bu ettiklerini buluyorlar diyebilirim
Bizler arkadaş canlısı, çevresi olan ve bunu genişletmeyi seven insanlarız, sohbet etmek yeni kişiler tanımak insanlara bişeyler katmak merak konusu olan şeyleri tartışmaya açmak ve ya bunun üzerine sohbet başlatmak sizler tarafından çapkınlık olarak görülebilir ama öyle değildir 😅, ayrıca iki başakla olan alakamı size anlatsam pes bu kadar mı olur dersiniz eminim :)
El şakasını bilemem böyle şeylerim olmadı pek, anlatmak için se inanın gerek yok :)
:))
Başaklarla derdiniz ne sizin
yok ogle bir ayirim. totonuzdan uydurmayin
yeterince sevmedilerse kendinde de kabahat ara. vermen gerekeni yeterince vermemissindir.
:) ozelestri ise yarar hep.
Başak burcu kadını iyidir yaaa
Ama öylee
Ben boğayım burç ayrımı yapmam kanka
Burçlara göre insan seçmek çok saçma
İkizler hayatta sevmemmm
Başak daha iydir ikizlerden
Başakta sevmiyon
Ben ne diyon sen ne diyon. Kaale bile almıyon naptık biz sana
Sevmediğimi nerden cıkardın
Bilmiyorum çok başıma geldi bende genelleme yaptım
Genelleme yapma ben başak kadını ile konustum
Olabilir yani bana denk geldi herhalde
Okey gt yapsana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?