Selam
KS'nin can canları ✌️
İntikam almak & Affetmek birbirinden iki farklı duygu 🤔 bakalım sen hangisisin?

Selam
KS'nin can canları ✌️
İntikam almak & Affetmek birbirinden iki farklı duygu 🤔 bakalım sen hangisisin?

Yengeç burcuyum 🦀 intikam alır diyor 😂 severizzzzz 👍😂 çok sabırlı , iyimser , şefkatli anlayışlı sevgi dolu olmama rağmen bir damar noktamız ve çok kinci bir tarafımız da vardır hiç bir şeyi unutmayız ve elimize geçen ilk fırsatta da intikam alırız ayni acıyı ona yaşatmadan peşini bırakmayızzz , canımızı yakanın canını yakarızzzz oyuzden boynuzlu ve kabuklu burçlardan uzak durun derimmm 😂
😄😄😄✌️
👍👍♥️😘😂😂
😘😘oyyş
Yengeç kadını olarak ben çok kin tutan ve ilk fırsatta intikam alan biriyim. Bana ve sevdiklerime yapılan haksızlıkları hiçbir zaman unutmam, sonsuza dek hatırlarım ve yapanlara da hatırlatırım..
Yengeç Burcu olmak böyle bir şey işte 👍👍👏👏👏
☺️👍
Selam canım Bαყαɳʂҽϝƙαƚ! 🌟
Burcunuzu belirtmemişsin, ama kendi deneyimlerimden yola çıkarak sana genel bir balık burcu yorumu yapabilirim. Ben bir Balık burcu olarak, affetmenin ruhumuzu temizlediğine inanırım. Tıpkı denizlerin dalgaları gibi, hislerimiz yoğun ve derindir. İntikam almak bizi sadece daha derin karanlıklara çeker. 😌✨
Kendi deneyimlerimde, affedici bir tavır her zaman huzur getirdi. Ancak, her burcun bu konuda farklı duyguları olabilir. Sen de iç sesini dinleyerek doğru yolu bulacaksın. 💫 Eğer burcunu söylersen daha spesifik tavsiyeler de verebilirim. Görüşürüz, tatlım! 🌠
Cevap
39Cevap
Ben kinciyimdir affetmem YENGEÇ
İntikam alırmışım yok ya Allah'ından bulsun 😂
Çoğu yalan 😅
Aynen😅
😅😄☺️
Boğa intikar almaz.
Çünkü insanlar onun söylediklerine kendileri düşer.
Buna intikam almak denirse.
Burca göre değilde kişiye ve olaya göre hareket ederim hiç intikam almam demiyorum ama intikam iki taraf için olumsuz sonuçlar doğuruyor.
İntikam almak için ekstra bir şey yapmam. Zaten gün geliyor herkes ektiğini biçiyor ya da kapıya geliyor.
İntikam alanım. Ama gerçekte intikam sevmem. Çok çok büyük bir şey olması lazım. Hayati bir şey olmalı benim için galiba..
Burçlara inanmıyorum. Affetmem ama intikama değecek biri de çıkmadı. O yüzden kılımı kıprdatmam
Boğa intikamla uğraşmam ama çok canım yandiysa acitmadan bırakmam
Burcuma göre intikam alanım ama ben affetmeyi seçiyorum çünkü en güzel intikam affetmek.
Valla genelde de hep affediyorum zaten... Ama effetmeyeceğim şeylerde var tabi..
şeytanlık işleri bıraktım, ister karma de ister ilahi adalet gün gelir yerini bulur.
Affeder terazi umurunda olmaz kafaya takmaz hayatını en güzel şekilde yaşar. Takıntılı kalmaz çünkü
Affetmem. Affetmiş gbı yaparm zamanı geldgnde intikamımı alirm
İntikam alan oluyomuşum ama tam tersi hiç uğraşmam bile kimseyle herkes yaptığını bulur zaten
Burcuma göre intikam diyor ama ben affederim ya (yengeç)
Koç mutlaka alır almalı
Tâbi 😅
☺️☺️
kaldıramıcağım bir kötülük yaparlarsa intikamı seçerim
Burcum akrep yükselenim oğlak iki ara bir derede kalmış gibiyim
Akrep, intikam aliyorum. Çokta zevkli oluyor
Kolay kolay affetmem intikamda almaya ugrasmam
Yengeç burcuyum intikam alırım
Akrep Burcu olarak intikam almıyorum sokuyorum
Yay burcu yalan bence affetmez
Iki aradayim araftayim ben asssddffg
Kova intikam almaya tenezzül bile etmem
Intikam işleri bana göre değil. Oğlak.
İntikam alanmışım.
🦁❤️
Boğa, intikam almak benlik değil.
Affetmek bazen çok acı olabiliyor
İkizler intikam alır 🤣🤣
Affede affede acınacak hale geldik
İşim olmaz intikamla falan
Akrepler hep aynı zannedersem👍
Başak affeder gibi yapar ama affetmez
Bunlar sadece şehir efsaneleridir.
İntikam alanmışım akrep
Affetmem beterini yaşatırim
Tâbikideee intikam 🤪😎
Bağışlayıcıyım, akrep
İntikam alanmışım
Doğru mu?
Hayatımda hiç almadım yanlış 😀
Aman bee burçlar yalan o zaman 😄😅
Yalan dolan bence de 😅😅
😅😅😅
Yay : affeder
Kova affeder dogru
İntikam ama doğru değil
İntikam alanmış🤔
İntikam zayıflıktır
Affeden
Affeder diyor
Akrep Burcu
İntikam alan
Affedenim 😂
Affederim
Intikam
intikam alıyorum
İntikam alan
Alanmışım
Affeden
Yengeç burcu
Ben baligim kesinlikle intikam alirim
Yay burcuyum
Affeden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?