İntikamcı mısın, yoksa sana yanlış yapanı affeder misin?
3 ay
Yapılan yanlışa bağlı o, ama genelde intikam alabiliyorsam alırım
Helal olsun 👏🏻 yoksa yanlışı bir daha yaparlar
Aynen öyle 🙂
😌🙂
Ben önce baya içimde döndürürüm olayı, hemen ne intikam alırım ne de affederim 😅
Samimiyet varsa, karşı taraf hatasını gerçekten görüyorsa affetmeyi denerim, ama güveni aynı yere koymam.
Bile bile yapan, pişman da olmayan biri içinse mesafemi koyarım, hayatımdan çıkarırım, intikama da gerek kalmaz 🚪✨
Cevap
4Cevap
İntikam alırım ölse geberse bile affetmem.
Vay be helal 👏🏻
Eskiden çok intikam peşinde koştum aldım da ama şu an boş geliyor
İntikamcı değilim ama unutmam. Mesafemi koyar keyfime devam ederim.
İntikam almam ama affetmemde ilişkimi keserim mesafe koyarım
İntikamcı değilim üzerinden zaman geçince yani affetsem de eskisi gibi olmuyorum
Affetmem ama intikam alacak kadar da önemsemem.
intikami sicak severim er ya da gec yapilan k4hpeliklerin hesabi birgun sorulacak
Yooo intikamci degilim (intikam çok güzel bir şey be kardeş)
Affetmiş gibi yapıp en zayıf anında intikam alıyorum
Kindarım ama intikamcı değilim. Allah’a şükür ahım tutuyor. Beni üzen herkes karmasını yaşadı hayatı tepetaklak oldu
İntikam almam zaten düşmanlarım kendine ediyor bu sayede bende işin içine giriyorum yani onlara istediklerini vermiyorum affederim genellikle
Güzell 🙂
yapılan yanlışa göre değişir
ama intikam sevmem
Bana yapılan yanlışı unutmam intikam hiç benlik değil.
Böylesi de güzel boş ver
👏🏻 bravo vala şöyle olmak cidden iyi boşu boşuna lafa yormaya değmez
Aynen de öyle
Aşırı kindar biriyim mutkala intikamı alırım ya belki yıllar geçer ama alırım
Eğer özür dilerse afederimm
affetmem de, intikamcida degilim
hataya bağlı
Affederim
Affetmek ben
Affetmem
asla etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar