Aramızda güçlü bir bağ mı var dersiniz yoksa evren mi?

Arkadaşlar benim iki senedir konuştuğum bir var ama sanaldan tanıştık ve büyüğüm ondan ama seviyorum onu. Yalan yok. O da beni seviyor bence hissediyorum. Neyse işte.. nezmn bunu düşünsem gün içinde bana yazıyor o gün mesela dedm ki herhangi bir gün bana günaydın yazacak bu sabah günoo yazmış abi ben şokk hislerim çok kuvvetlidir ama bu hisle alakalı değil yani resmen komut veriyprumda o da duyuyo bunu gerçekleştiriyomuş gibi oluyorr…. Nedir bu sizce aramızda bi bağ mı var
Aramızda güçlü bir bağ mı var dersiniz yoksa evren mi?
Cevapla