
yay olarak beni seveni severim ❤️

Yalnız bir şey diyeyim mi koç ve aslan çok doğru, bu insanlar seni seviyorum a gülerek cevap verirler çoğunlukla. Terazi için teşekkürler demiş ben bir düşüneyim bakalım öyle mi diyorum, sanırım ben başak gibi görüldü atarım eğer pek samimi olmadığım birinden geldi ise ama tanıdığım biri ise başka türlü cevap verirdim ya da bilmiyorum çok anlık tepkiler.
Başak olmak vardı 😂😂😂 Ben oğlak burcuyum ve o tarz bi soruyu sadece sevgilimden aldığım için o tarz bi cevap vermem direk bende seni seviyorum derim yani
Seda sayan gibiyim. Ben de seni seee viiii yooo rummmm derim. Ama öyle yanına :)* olmaz bende. Öpücükler , kalpler havada uçuşur. Ne o ya kuru kuru seni seviyorum mu olur? 😂😂😂
https://youtu.be/oEwChmpdJPg
Parça kalmış be yaaa 😂
Cevap
13Cevap
Yay veya Yengeç olduğumu öğrendim. Ama “kim sevmiyor ki” diyormuşum. 🤭
teşekkürler
bende kendimi seviyorum derim boğa olarak:D
Burcum ha ha ha dese de seviyorsam '' bende seni seviyorum'' derim.
Haha demem o kadarda duygusuz değilim bende bitanem derdim
Balık burcuyum ama görseldeki gibi bencil degilim 🤷🏻♀️
Bende kendimi seviyorum
kim sevmiyor ki beni :D
bende seni sev... xd :D :D
√Görüldü😅 yok artık yav o kadar da değil.
Yay burcuyum ama yanlış
Ben de beni seviyorum 😅
Teşekkürler. Doğru derim bunu hep
Ben de seni seviyorum :)
Bir balık olarak öyle şeyler söylemeyiz
Ben de beni seviyorum, hem de deliler gibi*
Ben de beni seviyorum
Teşekkürler ejdjdjdjsksl
Oglak komikmis.
Bende seni seviyorum ❤️
Teşekkürler 😂😂
Boğa
Kim sevmiyor ki? 😅
Kim sevmiyor ki :D
Başak benim
kım sevmıyorkı :D
Başak görüldü🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?