Kalbin onayı tek başına yetmez. Aklın onayının da alınması gerekir. Yani bir kararsızlık durumunda. Yapacagınız ya sececeginiz şey size hem duygusal olarak yakın olmalı, hem mantıklı bir karar olmalıdır. Kalp ile verilmiş mantıksız kararlar sizin geleceğinizi kör eder. İçinde kalbi bir onayın olmadığı mantıklı seçimler ise sizin hayatınızı topal eder. Kör olmak da kötüdür. Topal olmakda. Gözümüz göre gore sağlam adımlarla yürümek varken. Neden kör ya da topal olmayı seçelim?