Hangi burçların sohbetine doyum olmaz?
Gülmekten kahvemi bile içemedim.. ikizler burcu sağolsun))
Gülmekten kahvemi bile içemedim.. ikizler burcu sağolsun))


Ben başak burcuyum ve başak burcu çok sohbet etmeyi sevmiyor bence yani kişiden kişiye tabii ki değişiyor ama ben herkese sohbet etmeyi sevmem fakat karşıma bir koç burcu geldiği zaman gayet güzel sohbet edebilirim ve akrepleri çok severim akreplerle çok güzel sohbet ederim
Sevdiğimin burcu terazi❤️
Benim burcum
Bide senin burcun 🤣
Sohbetine doyum olmaz...
😂😂
İkizler iyidir bu konuda evet
Bir Boğa burcu olarak, kendi burcumu savunmak isterim ki. Ne zaman bir ortama girip sohbet etsek saatler sürecek keyifli bir şeyler çıkıyor ortaya. Hele ki gündemin bu kadar ağır ve hüzün verici olduğu zamanlar da biraz tebessüm etmek insana çok iyi geliyor.
Cevap
25Cevap
Benim the aslan 😁 ayrıca koçun muhabbeti de iyidir mizah anlayışı iyidir terazi sâkin muhabbetlerin burcudur yengeçle güzel dertleşilir bana göre bunlar 😄
Başak burcuyum ben sessizliği seviyorum oğlak burcunun sohbeti akrep burcunun boğa burcunun sohbeti güzel oluyor:-)
Etkili iletişim, kişinin kendini doğru ifade etmesiyle ve olgunlaştırmış birikimiyle olur diye düşünüyorum...
Koç burcu tabiki ben :)) oo çanakkale havası aldım :))
İş arkadaşım (karşı cins) balık burcu. Tatlı tatlı atışma ile , sohbeti güzel oluyor :D
Kova, aslan, ikizler burçlarının muhabbetini severim.
Şu manzarada karşımdaki kişinin burcuna bakmazdım ama ben akrebim :)
ikizler burcu anlattıklarının çoğu yalan olsada ilgi çekmeyi başarıyor
Aslan burçları ve koç bir tık megaloman oldukları için anlatacakları şeyler daha ilgi çekici oluyor.
Bu sitede yay burcu bir arkadaş edinen yok her halde
İkizler ile sohbetini edersin ama o sohbetin %50 si boş bir sohbet olur belli net bir fikire varılmaz goygoy muhabbeti tadında geçer.
tam ikizler diyecektim ki detayda yazıyormuş zaten sjsj
yay ve ikizler çok tatlı oluyor.. konuşması da gezip eğlenmesi de. gayet eğlenceliler. ama en eğlencelisi hangisi seçemedim..
İkizler Burcuyum karşımdaki insanı çok güldürürüm 😅
Oğlak olmadigi kesin cok sıkiciyimdir. Bu yuzden asla oglaklarla anlasamam
İkizler, çok konuşurlar boş konuşurlar, dinle ama dikkate alma.
İkizler burcuyum ve çok konuşkanız bence İkizler burcu
Yay, aslan, ikizler, başak, balık. Bunların sohbeti iyidir.
Yakın arkadaş grubunda başak burçları çok eğlenceli ve güzel sohbet ediyorlar terazi de
Oğlak diyorum @merkürkedisi0 den biliyorum 😂
Kuzum benim sen de oğlaksın 😂
İkizler, kova, terazi...
Aslan ve tabiki kova.
Başaklar, boğalar, ikizler, teraziler...
Koç , yay burcunun muhabbetine doyum olmaz..
Yay diyorum dlslckskx
Oğlak burcu dinlemeyi ve karşılık vermeyi sever
Bence yengeç kova ve aslan
merkür yay ve ikizler
Terazi ve yay
Aslan ve Yengeç
İkizler gevezeliği iyidir
Kova
Oğlak
Yengeç
Aslan
Terazi bence ☺️
Yengeç oglak
Aslan...
Yengeç ikizler oğlak
Yayın
ikizler
Akrep
Balığın
Kova, yay, Başak
Aslan diyirum cekiliyorumm
Benim burcumun.
🤷IDK
Akrep Hacı
Akrep
başak...
Aslan, Başak, kova
burctan anlamam
hangi burcun insanından hoşlanıyorsak
Yengeçler nasıl bu konuda merak ettim şimdi 😄
Balık
başak
Balik
Yengeç
Koç.
Koç ♈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?