Çok hoşlanıyorum senden ama bağlanmak istemiyorum diyen erkek?

Yurtdışında yaşıyor yazları türkiyeye geliyor. Benden çok hoslandiginj beni çok beğendiğini söylüyor ama sevgili olmaya yanasmiyor bu konu ne zaman açılsa dalıp gidiyor. Ciddi bir şeyler istemiyorum diyor. Eğlenmek istediğini söylüyor net şekilde. Ben de takilmak bana göre değil ben sevmek istiyorum düzgün bir ilişkim olsun diyorum. En iyisi yol yakınken ayrılmak diyorum böyle diyincede hemen buluşalım konuşalım vedalasmayalim falan diyor. vedalasmamak için arkadaş kalalim bile dedi. ben de olmaz dedim. Ne yapmalıyım sizce arkadaş kalmak doğru olur mu? ya da bana alismasini mi beklemem lazım?
Çok hoşlanıyorum senden ama bağlanmak istemiyorum diyen erkek?
Cevapla