"Kızların kaymağını alfa erkek yer, posası beta erkeğe kalır" sözü hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kızların duygusal ve diğer tüm kaynaklarını alfa erkeklerin (yakışıklı ve pic diye tabir edilen) sömürdüğünü , posasını ise ileride beta ve enayi erkeğe kaldığı düşüncesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu kırmızı hap adlı bir topluluğun düşüncesi.
Doğru.
Yanlış.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
"Kızların kaymağını alfa erkek yer, posası beta erkeğe kalır" sözü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla