"Kızlar başta, erkekler sonda aşk acısı çeker" bu söze katılıyor musunuz?

Ayrılıkta kızlar ilk günler genelde yıkık hissederken erkekler rahat olur, sonraki günlerde kızlar "oh be kurtulmuşum" derken erkeklerin kafasına yeni dank eder. Buna katılır mısınız?
"Kızlar başta, erkekler sonda aşk acısı çeker" bu söze katılıyor musunuz?
Cevapla