
Her şey açık seçik olmalı, birbirimizden utanmamalıyız
Bazı şeyler bana özel kalmalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İnsanın sadece kendine ait bir dairesi vardır. Buraya o kişiden başkası giremez. İstese de giremez. Bundan herkeste birer tane olduğu için eşinde de bir tane vardır. Bu dairelerin dışında eşiyle ikisinin arasında olan şeyleri içeren daha geniş bir daire daha vardır. Burada da diğer insanlar girmek isteyebilir. Ancak mümkün mertebe sokulmamalıdır. Herkesin özelinde sakladığı bir şeyler var ve olmalı da. Ama ben şahsen tuvaletimi yaparken kapıyı kapatmamayı, evde eşimle yalnızken çıplak dolaşabilmeyi isterim. Diş fırçalamaya da eyvallah. Bu tarz şeyler sadece partnere olmak kaydıyla paylaşılabilir.
Sevgiliyken her seyi paylasirsan evlenince paylasacak neyin kalacak ki. Sevgiliyken sadece kendi gibi olmali insan evlendiginde karsi tarafi sasirtmamak adina, kendimize ait ozel her ne varsa evlilik sonrasi evlenilecek kisiye aktarmaliyiz. Tabiki bu ozel durumlarin evliligi engellememesi sartiyla.
Bu soruları öyle bir soruyorsunuz ki sanki herkes sevgilisiyle birlikte yaşıyormuş gibi yazıyorsunuz kim sevgilisiyle nikahsız yaşıyor lan? Belki yürek yemiş bazı üniversite öğrencileri 3-4 yıl birlikte yaşıyorlar sonra seve seve baba evine dönüyorlar sevgiliyle nerede o derece yakın oluyoruz? Bu dediklerin Türkiyede kocayla olacak şeyler
Ya saçma buluyorum, sevgilimin ya da eşimin ne işi var benim özelimle. Bilemez göremez.
Cevap
71Cevap
Belki gelecekte ki eşin başka biridir ve belki o da bu şekilde düşünüyor ve böyle yapıyordur. Bu defa bir başkasına karşı bir özelin kalmamış olacak seçimini bir kez yapacaksın ve senin sırrını gelecekte ki eşinden başka birileri daha biliyor olacak ileride. Yani size diyorum evet hepinize diyorum neden bu kadar kolaysınız? Sevgili dediğin nedir ki abi bugün herkes herkesle bu mertebeye ulaşabiliyor rahatlıkla. Midesizleşmedik mi biraz sanki
Kişilerine ve ilişkisine gmre değişmekle birlikte herşey paylaşılabilir.. Sevgilin hem iyibir dostun hemd epartnerin olmalı. Herşeyi paykaşmaktan konuşmaktan çekinmemelisin
Eğer bazı şeyler özel kalmazsa tabi bu bazı şeylere bağlı zamanla heyecanı kalmaz ve bu ilişki biter.
Her sevgiliyle böyle açık seçik konuşulmaz fakat, hayatına öyle biri girer ki tamam dersin bu benim gerçekten sonsuz aşkım olucak dersin. O zaman herşey konuşulur işte...
Her bireyin çeşitli özgürlükleri ve hakları var. Çiftler de birbirlerinin hayatlarına bu kadar karışmamalı.
kendini nasıl rahat hissediyosa öyle davransın sorun haline getirmem
ama önce bir sevgilim olması lazım
Sevgili gelip geçicidir özelim onu ilgilendirmez kişi eğer eşimse herşeyimi paylaşırım
bir zahmet kendi kakami da ben göreyim ya sadece😂😂 onunkini de merak etmem yani.
Öldüğünde yalnızsın, tek bir kişisin ölümle birlikte diğer yaşama götüreceğin sana ait sırlar da olmalı elbet...
Her şey açıktan kastın evin içinde zarıl zurul osurmaksa, kalsın.
Çok fazla herşey paylaşılmamalı bazı şeyler özel kalmalı kişiye özel kalmalı
Kendi özel alanını belirleyememiş çiftlerin ilişkileri uzun ömürlü olmuyor genel olarak
her ilişkide mesafe olmalı biraz anne çocuk, sevgili, arkadaşlık
Açık olmalı içi dışı herşeyi bir olmalı bir ömür beraber yaşayacaksak utanmadan çekinmeden benimle beraber lavaboya girebilmeli
biz sevgilimle herşeye açığız bana karşı isteklerinde hep açıktır bende ona
Sevgiliyken değil ama evlendiğinde tabi özel filan kalmaz açık olmalı
El oğlu el kızı bugün var yarın yok herşeyi bilmesine ne gerek var
Evli iken bile insanın özeli olmalı😬😬 sevgili nedir 😬
Karşımdakine saygım varsa o diş fırçalarken tuvalete girmem.
Eğer çişim geldi diyemiyorsam o ilişki olmamış demektir
biriinizden soğumamak için özel şeyler kalması daha doğru buluyorum
Bazı şeyler özel olmalıdır. İlişki yoksa iğrenç bir hal alır.
Gercekten seviyorsa karsidaki ve eger ona guveniyorsam acik sacik paylasirim
Ayriligin yasanmayacaginin bir garantisi yok.
Onun için kiside kalmasi gereken ozel seyler olmali.
yanımda biri varken kakamı yapmam cok kokuyor bayılır :D
Özel olması gerekenler var pokunu cıkartmamak gerek 😅
sevgiliyse bazi seyler ozel, esinse ac acabildigin kadar..
Sevgiliden sevgiliye göre değişir bazı şeyler bol kepçe bazı şeyler ince ince
Bu kadar da rahat olmayalım biraz mahremiyet olsun.
Kimseyi sıçarken izlemek istemiyorum. Onun dışında herşey olur
Tuvaletede o elbiseyle giren kadınla bırakın her şeyimiz bir olsun :D
Burda her ne kadar özel olsun deselerse birlikte olan çiftler her anlamda herşeyi paylaşır
biraz özel kalsa iyi olur ya
birisi diş fırçalarken diğeri sıömasın yani :)
Sevgili parçadır bazı şeyler kapalı kalırsa o aşk ta yarım kalır
Bence her şey açık olmalı sonucta aynı hayatı paylasıyorsun
Bazı şeyler kişiye özel kalsın bir zahmet.
Yan yanayken sıçacak kadar samimiyet biraz fazla.
sıça*çarken görükmek istemem :D hemde kokusu iğrenç
atıyorum bana bahsetmesin reglinden falan. Anlıyor musun? Özeldir bu.
Sizin mezhep kaç beden ya
Tamamen açık olmalı, aynı kişiymişiz gibi.
Özel kalması gereken şeyler olmali
bu detayda yazanları yapamam mesela
Yapılacak şeylerde değil zaten
Her şey açık olduğunda saygı biraz kaybolur
Bazı şeyler özel olmalı.
Es olsa neysede sevgili ne geregi var
İnsanın özeli olmalı.
Tabikide sana özel kalmalı
Özel denen birşey var.
Insanın bir özeli olmalı
Özel kalmalı.
Bence her konuda açık olmak saçmalık
Bazı şeylerde özel kalsin ama
Bazı şeyler özel kalmalı kanatindeyim
Bazı şeyler özel kalmalı ya
uzun ilişkimse her şey açık olmalı
Bence arada bazı şeyler özel olmalı
Kişisel alana saygılı olunmalı her daim
Özel kalmalı
Mesela erkeklerin özel şeyi vardır
Özel kalmalı. Eşinle dahi özel kalmalı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar