Bir ilişkide tamamen açık olmak mı gerekir, yoksa bazı şeyleri saklamak normal midir?

İlişkilerde bazı insanlar her şeyi açıkça konuşmanın daha sağlıklı olduğunu düşünür. Bazıları ise bazı düşünce ve duyguların her zaman paylaşılmasının gerekli olmadığını savunur.
Sizce bir ilişkide tamamen açık olmak mı gerekir, yoksa bazı şeyleri saklamak normal midir?
Bir ilişkide tamamen açık olmak mı gerekir, yoksa bazı şeyleri saklamak normal midir?
Bir ilişkide tamamen açık olmak mı gerekir, yoksa bazı şeyleri saklamak normal midir?
Cevapla