İlişkilerde bazı insanlar her şeyi açıkça konuşmanın daha sağlıklı olduğunu düşünür. Bazıları ise bazı düşünce ve duyguların her zaman paylaşılmasının gerekli olmadığını savunur. Sizce bir ilişkide tamamen açık olmak mı gerekir, yoksa bazı şeyleri saklamak normal midir?
Bir ilişkide tamamen açık olmak mı gerekir, yoksa bazı şeyleri saklamak normal midir?
Bence tamamen açık olmak gerekir ama bu, her detayı dökmek demek değil. İlişkiyi korumak için susulan şeyle, güveni zedeleyecek şeyi saklamak aynı değil. İçtenlik varsa insan zaten neyi söylemesi gerektiğini kalbiyle bilir.
Geleceğim olmak isteyen geçmişimle ilgilenmez tabi bende onun geçmişiyle… Bilmemiz gerektiği kadarını bilsek yeter… Her otun pokun içinde maydonoz olmayı sevmem…
Öncesini söyleme gereği duymam gereksiz tartışma ve kıskançlıkları önlemek adına ama ilişki içerisinde gizli saklı şeyler olmaması söylenmesi taraftarıyım..
Güven sarsacak konularda tam şeffaflık şart, ancak her anlık düşünceyi veya geçmişin her detayını paylaşmamak ilişkinin huzurunu korumak adına normaldir.
İlişkide bence “her şeyi anlat” da “her şeyi sakla” da değil; sağlıklı olan arası 😄 Güven sarsacak konular gizlenmemeli, bu net. Ama iç dökümlerinin, anlık saçma düşüncelerinin hepsini de partnerine yüklemek zorunda değilsin bence 💭
Sence bugüne kadar en çok “iyi ki söylemişim” dediğin şey ne oldu ilişkin içinde? 💬💕