Başıma gelen en güzel şey sensin diyen insan sonra keşke seni tanımasaydım der, bir insan hem en iyi hem en kötü nasıl olur?

Başıma gelen en güzel şey sensin diyen insan sonra keşke seni tanımasaydım der, bir insan hem en iyi hem en kötü nasıl olur?
Sen başıma gelen en güzel şeysin
sensiz hayatın bir anlamı yok
Sen hayatımın anlamısın..
Ne güzel sözler degil mi bu sözler
bu sözleri birisine söylediğinizde o kişi çok mutlu olur..
aynı zamanda size söylense sonra sizde mutlu olursunuz...

Peki sonra o insansan
keşke seni tanımasaydım hayatımı mahvettin
Seni tanıdığım güne lanet olsun sözcükleri duyduğunuzda..
Ne kadar mutsuz olursunuz degil mi?
Ama iki sözü de bazen size aynı insan söyler..
Peki bir insan.. aynı anda hem iyi hem kötü nasıl olur
Yani bunun aralığında yaşanılan şey insanı en uç noktalara nasıl iter?

Siz hiç birisi için hem iyiki tanımışım dediği hemde keşke tanımasaydım dediği kadar en uç noktalara ulaşabildiniz mi?
Ve size kıyamam diyenlerin ilk size kıydıkları durumu yaşadığınız da ne hissettiniz?


#DengesizBirAdam
Başıma gelen en güzel şey sensin diyen insan sonra keşke seni tanımasaydım der, bir insan hem en iyi hem en kötü nasıl olur?
Cevapla