
sensiz hayatın bir anlamı yok
Sen hayatımın anlamısın..
Ne güzel sözler degil mi bu sözler
bu sözleri birisine söylediğinizde o kişi çok mutlu olur..
aynı zamanda size söylense sonra sizde mutlu olursunuz...
Peki sonra o insansan
keşke seni tanımasaydım hayatımı mahvettin
Seni tanıdığım güne lanet olsun sözcükleri duyduğunuzda..
Ne kadar mutsuz olursunuz degil mi?
Ama iki sözü de bazen size aynı insan söyler..
Peki bir insan.. aynı anda hem iyi hem kötü nasıl olur
Yani bunun aralığında yaşanılan şey insanı en uç noktalara nasıl iter?
Siz hiç birisi için hem iyiki tanımışım dediği hemde keşke tanımasaydım dediği kadar en uç noktalara ulaşabildiniz mi?
Ve size kıyamam diyenlerin ilk size kıydıkları durumu yaşadığınız da ne hissettiniz?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar