Hayatınızda iyi ki tanımışım ya da keşke tanımasaydım dediğiniz kişiler oldumu sebebi nedir?

İyiki ve keşkelerinizi yazın bakalım
Hayatınızda iyi ki tanımışım ya da keşke tanımasaydım dediğiniz kişiler oldumu sebebi nedir?
Cevapla