Öyle bir çıkmazın içindeyim ki çıkamıyorum yaşamak bu değil sizce hayat bu mu?

Biri vardı 7 aydır çıktığım biri her şey güzel gidiyordu 2 defa git gel oldu ama barıştık takı 2 gün öncesine kadar sabah 7 beni aradı konuştuk seni istemeye gelicem dedi sonra öğlen mesaj attim görüldü attı akşam yazdım görüldü attı 3 gündür yazmıyo ayrılan insan hep böyle mi yapar sessizce mi gider
Güncellemeler
+1 yıl
Insanoğlu çok merhametsiz bir insan hiç bir şey demeden gider mi istemeyen insan bunu dile getirir 1 hafta mesaj cvp vermeyip daha sonra gelmek sevdaya dahil değil
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sizce bir insan neden böyle yapar hiç bir şey demeden gitmek
Öyle bir çıkmazın içindeyim ki çıkamıyorum yaşamak bu değil sizce hayat bu mu?
Cevapla