Eşim tost olmak istiyorum dedi bu ne demek oluyor arkadaşlar?

Eşime bugün kahvaltıda tost yaptım oturduk yedik nasıl güzel olmuşmu diye sordum. Oda eline sağlık ah keşke bende tost olsam dedi gülerek bende nasıl yani dedim tost olmak istiyorum dedi kahkaha attı bu sefer güldü yine, ne diyosun sen kız dedim oda yok bişey boşver dedi ısrar ettim gülerek geçiştirdi durdu. Ne demek istedi sizce arkadaşlar dalgamı geçiyo benimle bir espri falanmı var halk arasında yeni trend benim bilmediğim?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar siz ciddimisiniz bencr öyle diyor olamaz ya ben ne yapayım ne diyeyim şimdi eşime :( böyle birşey sorulmazki sorsam ve sizin dediğiniz gibi derse pazartesi direk boşarım ciddi olamazsınız bence öyle dememiştir ben yanlış anlamışımdır ama dışarı çıktı iş yerinden kız arkadaşlarımla havuza gidicem dedi eve gelince ne diyeyim sorayımmı :( Öyle derse kahrolurum ben onurum incinir :((
Eşim tost olmak istiyorum dedi bu ne demek oluyor arkadaşlar?
Cevapla