Kızartma tavası yağlı diye eşimin sesini yükseltmesi normal mi?

Kızartma yağını tekrar kullanıyorum diye ben tavanın kapağını kapatıp birkaç kez kullanacağım şekilde bekletiyorum. Yağı değiştireceğim zaman yıkıyorum tavayı. Eşim tavanın kenarında yağ gördüğü için ''bu tavanın hali ne?'' diye yükseldi. 7 aylık evliyiz ilk kez böyle bir şey yaşıyorum gerçekten çok kırıldım. Sizce ne yapmalıyım, benim hatam mı bu?

Kızartma tavası yağlı diye eşimin sesini yükseltmesi normal mi?
Cevapla