Eşime dolapta yemek var ısıt ye canım dedim. Bunda kötü niyet var mı?

Komşuda muhabbet ediyorduk. Esim aradı ben eve geldim dedi. Bende dolapta yemek var canım ısıt ye dedim. O günden sonra hareketleri soğuk. Ben bu olaya bağlıyorum. Benimle küs değil ama tavırları çok masumlasti sessizlesti sevgisini hissetmiyorum.

Eşime dolapta yemek var ısıt ye canım dedim. Bunda kötü niyet var mı?
Cevapla