Dışarıdan tost sipariş verdim diye arkadaşım benimle dalga geçti. Tost söylemek abes mi?

Gülme krizine girdi tost lan bu tost dedi. Dışarıdan tost mu söylenir maaaaalllll ahahahahhah falan yaptı. Çok gücüme gitti arkadaşlığımı sonlandırmalı mıyım?

Dışarıdan tost sipariş verdim diye arkadaşım benimle dalga geçti. Tost söylemek abes mi?
Cevapla