Birisiyle çok iyi anlaşıyorsunuz diye sevgili olma düşüncesine girer misiniz?

#Himalaya #Sevgili #Çokiyianlaşmak

#Himalaya #Sevgili #Çokiyianlaşmak

Iyi anlaşmak var bir de karşilikli duygularin gelismesi.. Tek tarafli gelisirse o kotu iste ona engel olmak hayallere kapilmamak gerek..
Böyle bir şey söz konusu bile olamaz.
Aklımın bir köşesinden öyle bir düşünce geçer ama sevgili olamasak da çok dert etmem.
Anlaşıyorsak sevgili olurum. Önemli olan uyum değil mi?
Cevap
45Cevap
Her kadının hayali evlendiği adamda en iyi dostu bulmaktır.. kafa denkliği önemli.. alışkanlıklar bazen düşüncelerimizi allak bullak edebiliyor bu yüzden büyük konuşmamak gerek... alışkanlıklar bağımlılık yapınca mantıklı olmayı pek beklememeli insan...
Olabilir. Kafa dengim olan biriyle tabii ki bir ilişkiye adım atabilirim.
Sevgilisi olduğu halde benimle 40 yıllık askiymis gibi konusuyorken bile kafamda bir milyon soru isereti var bu soruyu kendim sormus gibi takip edicem 😂
hayır..
çünkü bu filmi defalarca izledim..
işin sonunda hep sevgilini hem de iyi anlaştığın arkadaşını kaybediyorsun..
Kendinize ve karşınızdakine güvenmiyorsanız hiç girilmeyecek bir yol. Ayrılırsanız eğer aranızdaki her şey son buluyor. Sevgili olup bir şeyleri yok etmeye gerek yok bence.
Leb demeden Çorum'un yüz ölçümünü bile söyleyebilecek kadar anlaştığım biri olmuştu onla çok düşündüm ama bu anlaşılır durum bozulur diye dile getirmedim hala da öyle durum devam ediyor.
Karşımdaki kişinin bana hareketleri tavırları konuşması ve konuşma tarzı ve en önemlisi bakışlarına dikkat ederim ona göre karar veririm
Kanayan yaramdır. ilk başta flört olarak yaklaştı sonra arkadaş gibi yaklaştı aşık etti kendine çekip gitti
Arkadaşken anlaşmak sevgili olunca aynı şekilde devam edeceği anlamına gelmez. İstisnalar vardır ama çok zor bir durum.
Olabilir. Çok iyi anlaştığım insanla hayatımı kalıcı olarak devam ettirmek isterim çünkü. Eşim olarak.
Ister istemez akla gelen bir düşünce bu alarm değil ki erteleyesin ya da susturasın.
Her iyi anlastigim insanla neden sevgili olayim.. Sevmek, asik olmak bambaska bir olay..
Daha iyi bir sebep olmasa gerek. Ama her seferinde öyle olacağı anlamına gelmiyor yine de tabi.
Anlaşmak başka sevgili olmak başka bence. Duygusal bir çekim, hoşlantı yoksa sevgili olmak saçma
Hayır. Dostluk arkadaşlık öldü böyle diyenler yüzünden.
Hayir canim her anlastigimizla sevgilimi olmaliyiz yani
Olabilir. Hoşuma da gidiyorsa çok da iyi olur. Anlaşmak mühim.
Maalesef ülkemizde bu düşünce çok yayqın iyi anlaşılıyor diye direk sevqilik düşünenler oluyor 😒😒😒
Girerim öyle de bir salağım. Halbuki sevgiliyken arkadaş olabiliyor ama arkadaşken sevgili olunamıyor. Beklentiler başka olabiliyor
Noo arkadas gozuyle baktigimla asla sevgili olmam. Olamam.
Aynen bu sebepten sevgili olduk. 10 aydır beraberiz ve mutluyum.
İnsanlar yakışırtirir genelde bir birine tipleri ama çok doğru da değil bu tutum
herkes dusunur herhalde acaba sevgili olsak nasil olur diye 😊
Girmem o iletişimi koparacak veya bozacak bişi yapmam arkadaşimla
Sevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir bazen küçük bir an için bir ömür bile verilir😄
iyi anlassanda anlasmasanda dıș guzellik her zaman once gelir. yi inimli ilin ic gizillik. Demeyin. Dogru tektir.
İlişkilerin başı anlaşmaktan geçtiği için olunabilir tabii niye olmasın
Gitmem arkadasken iyi anlasabilirim ama sevgili durumuna gelince zannetmiyorum
Hayır! Esas o tiplerle sevgili olmak tehlikeli. Tepenize çıkarlar.
Bir yandan evet diğer yandan hayır çünkü sevgili olunca illa ki ayrılık riski olacak ve o kişiyi hepten kaybedebileceksin (çünkü ayrıldıktan sonra arkadaş kalınmıyor) bir yandan da evet sonuçta o kadar iyi anlaştığın biri yani
Hayır niye sevgili olim o zaman knkamla da olurdum 👽
Ruh eşimi bulsam arkadaş olurum sevgili değil neden sevgili olup da her şeyi berbat edeyim ki...
İyi anlaşmak diğer huyları iyi demek değil. İyi anlaştığım kişiler var ama onlarla hiç sevgililik düşünmedim
Hayır arada duygu olması şart.
Hemen değil çok yakın bir arkadaşım olarak da kalabilir
Düşünürüm ama başka faktörler yüzünden de sevgili olmayı istemeyebilirim.
Hayır.
Karşılıklı bu düşünceye sahipsek neden olmasın
Aklimdan gecer ama kanka olmak en iyisi
Aradki bağ hasar alıcaksa olmaz bence
Hayır...
o halimizi kaybetmek istemem...
Yok, hayır.
Sevgili bile olmam yıldırım nikahı kıyarım öhöm
Hata olur o. Ben o hatayı yaptım malesef 🙄
Hayır; birine sevgili gözüyle bakmam çok zor.
Genelde arkadaş olurum😂
Sevgili olunca oyle olmuyor iste
Yakışıklıysa ya da çekiciyse olurduk herhalde 😄
Sevgi anlaşmak değildir 🎶
Yok. arkadaşımlada iyi anlaşarak başlamıştı 😹
Hayir birseyler hissedilmeli
İyi bir dost iyi bir sevgili değildir her zaman
Bir ara olucakti ama sonra kader kismet.
Her iyi anlaştığımızla sevgili olsaydıkk
Evlilik düşüncesine bile girerim
Iyi anlastigim biride yokki
Denemeye değer bence ya
Her iyi anlaştığımla sevgili olmayı düşlesem...
Kanka işi bok işi denilen olay bu işte :)
Aman sevgili banane. Ama güzel soru sordunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar