Sırf biriyle çok iyi anlaştığın için sevgili olma düşüncesine girer misin?

Sırf biriyle çok iyi anlaştığın için sevgili olma düşüncesine girer misin?

Hayır. Öyle kolay değil o işler. Genelde insanlarla iyi anlaşırım zaten. Sevgili olma ihtimali sırf iyi anlaşıyorum ortaya çıkmıyor. Ha şöyle olur, iyi anlaşıyoruzdur zamanla hoşlanmaya başlarız birbirimizden vs
Hayır elbette. Yani işte falancayla çok iyi anlaşıyoruz keşke sevgilim olsa gibi bir cümle kurmadım hiç. Aşk başka bir boyut başka bir şey. Anlaşmanın ötesinde böyle yanında kendini iyi hissetmek ile ilgili bir şey. Yüzüne güldügünde ya da sana güzel bir şey söylediğinde bütün gün gülümsemek gibi...
Cevap
2Cevap
Hayır 🙂 çok güzel dostluk ve arkadaşlıkta olur 🙂
Evet abla, arkadaşın da dostun da kıymetini bilmek lazım :)
Karşı cinsse hayatımda biri varsa asla girmem kardeşim olur ama hayatımda yanımda kimse yoksa arkadaşım olur
O zaman sitede yüzlerce sevgilim olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?