PlayStation oynarken oyunu durdurup mesaj atan erkek mi daha çok seviyordur yoksa bulaşık yıkarken parmak ucuyla telefonun içine su kaçırmayı göze alıp mesaj yazan kız mı?
Pes oynarken mesaj atan erkek mi daha çok seviyordur yoksa bulaşık yıkarken mesaj atan kız mı?
Tabiki erkek seviyordur çünkü pes erkeklerin aşırı keyif alarak oynadığı bir oyun ama kadınlar için bulaşık yıkamak aynı anlama gelmiyor bence yani onlar zaten bulaşığı sevmiyor bize mesaj atarken nefes alıyorlar ama biz oyun ortasında bile mesaj atmayı düşünüyorsak demek ki cidden bizim için önemli birisi vardır karşımızda pes yani bu kimisi ara pasını atarken agueroyu benzemayı düşünür kimisi sevdiğini o yüzden pes oynarken mesaj atan erkek seviyordur 😂😅
Kadınlar bir kaç işi aynı anda yapabiliyorlar. Ama erkeklerde bu kabiliyet pek yok. Sevgi meselesi değil yani. Diyelim ki Ben seviyorsam eğer pes oynuyorsam mesaj atmak için oyunu bırakırım.
Bulasik yikarken her turlu sıkılıyoruz zaten yazmak cok koymaz daaa pes. oynarken benim bile dis dunya ile iliskim kesiliyo macinin ortasinda mesaj yazan sevgiliyi bulsam evlenirim
Erkekler için oyun can damarı gibidir. Ama kadınlar için bulaşık işkence gibidir sürekli. kaytarmaya çalışır. Bu kıyasa göre erkekler ama kıyas adaletsiz bence :)
fanatiği olduğu takımın maçında mesaj atan erkek ile çok uykusu olmasına rağmen senle konuşmaya çabalayan erkek ile oje sürerken mesaja cevap veren kız ikisi de çok seviyordur
Of zor soru Jack 😁bulaşık heralde telefonun ıslanma riski var ama oyunu düşününce de oda ayrı bir heves erkekler için joker hakkımı kullanmak istiyorum 😂
Kız da seviyordur kesinlikle. Ama pes oynarken oyunu durdurup mesaj atmak her yiğidin harcı değildir diye düşünerek erkek daha çok seviyordur diyebilirim.
😀 yok anlatmak istediğini anladıktan sonra sıkıntı yok imla hataları benim için bir kusur değil 😀 Ben bakmam Kusura falan önemli değil. Dedenin annenin ellerinden öperim
En İyi Cevaplar