Maçı daha sonra izleyemeyecegini ya da daha sonra daha sonra izlenmesi anlık olandan daha keyif vermeyeceğini, ojeyu daha sonra sürme imkanı olduğunu düşünülürse biz daha fedakariz. Biz mac izlerken bizi engellemek size keyif veriyor, gıcıklar.😝
her ikiside değil kızak köpeği misali yorgun iken sevgilisi için alışverişe giden erkek özel durum sebepli partnere ihtiyacı olduğu için erkek arkadaşını tercih edip yıllardır görmediği kuzenin eken kız fedakardır
Kız mesajı bir tırnaktan diğerine geçtiği sırada atıyorsa ve erkek ona top taca çıktığında cevap veriyorsa şartlar eşittir. Yok eğer kız tırnağı yarım bırakıp atıyor da erkek topun taca çıkmasını bekliyorsa kız fedakardır. Kız tırnak geçişinde atıp erkek oyun devam ederken atıyorsa erkek fedakardır. İkisi de ilk anda cevap verirse ikisi de çok fedakardır.
Dün akşam maç izlerken oje sürdüm, o kururken bir yandan da mesaj atıp üstüne çay içtim. Fedakarlık "yaş/cinsiyet" ile orantılı değil, önce "karakter"(!) olgun'laşmalı! 😉
Ya bunlar nasıl saçma düşünceler çok büyük fedakarlıkmış gibi yazıyor. Cephede öküz arabasında cepheye silah taşıyıp sırtında üç günlük bebeğini taşıyan kadın daha fedakardır.
Oje sürerken mesaj atmasın bence 20 dakikada bir mesaj atıyo😂 maç hastası biri olmadığım için erkek konusunda bir şey diyemeyeceğim. Onu holiganlara sormak lazım😂
kadın :) uzay boşlugunda gözü baglıyken bile yazabilir :) bu konuda fedakarlıksa kesinlikle hatunlar :) maç seyrederken telefonumu kapattıgım da cokdur kim ararsa arasın bakmam
Yani şimdi maç izlemek daha cazip görünüyor maç izlemezsen kaçar gider ama ojeyi hatalı sürsen sil bir daha sür ne olacak... O yüzden MAÇ izleyen erkek diyorum
Kızlar fedakar çünkü ben Fenerbahçe'min maçını izlerken hayatımda olan kız mesaj atmaması gerektiğini bilir ve atmaz. Fedakarlık yapmama gerek kalmaz :)
Maç izlerken mesaj atan erkek tabii ki de. Oje sürmek ne ki 2 dakikalık iş yani ama maç 90 dakika heyecan dolu 🤗 Hele ki Beşiktaş’ın maçı varsa üzgünüm yani 😒
Bırak ojeyi silahlı bir kavganın içinde omuzumdan kurşun yemiştim ona rağmen yazıyordum. Ve sanki evdeymişim gibi. Başıma neler geldiğini o anlarda bilmiyodu bile.
Kadınlar aynı anda bikaç iş yapabilirler ama bu erkeklerde nadir oluyor malesef. O nedenle maç izlerken transa geçen erkeğin mesaj atması daha fedakar gözüküyor.
Ikiside ama digeri bir eylem yapiyor digeri bakiyor suren bence
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Maç izlerken yazan erkek tabikide bir pozisyonu kaçırsa bitti. Bekleyip ojeni daha sonra sürersin ama o pozisyonu sonradan izlersen canlı izlediğindeki tadı hazzı alamazsın.
Fedakarlıkla alakası yok bunun. Insanın kendine ait özel alanları ya da anları olmalı. Beşiktaş maçı izlerken hastalık, ölüm kalım yoksa kimseyle muhattap olmam
En İyi Cevaplar