Eski flörtümle tekrar konuşmak istiyorum, fotoğraflarımı beğeniyor, doğum gününü kutlayım mı?

5 sene once konuşuyoduk tekrar takipleştik, fotoğraflarimi falan beğeniyor.5 gün önce dogum günümdü o benim kutlamadı ama fotomu beegendi. Ben zaten mesaj atmak istiyodum bahaneyle kutlasam mi nasil bisey yazmaliyim? Neden konusmayı kesmistik hatirlamiyorum bile
Eski flörtümle tekrar konuşmak istiyorum, fotoğraflarımı beğeniyor, doğum gününü kutlayım mı?
Cevapla