Eski flörtümle tekrar konuşmak istiyorum. Konuşmak için kuzeninin doğum gününü kutlasam mı?

Flörtümle tekrar iletişime geçmek istiyorum ve kuzeninin doğum günü. Kutlasam mı? Bizi barıştırması için rica etmeyeceğim de o sorarsa acaba bi gelişme olur mu bu konuda?

Eski flörtümle tekrar konuşmak istiyorum. Konuşmak için kuzeninin doğum gününü kutlasam mı?
Cevapla