Eski sevgilimin doğum gününü kutladım. Tekrar olur muyuz?

Eski sevgilimin bugün doğum günüydü ve sevgilisi vardı bende o yüzden fake hesaptan doğum gününü kutlamak istedim kim olduğumu sorduğunda ise ilk başta söylemedim ama sonra çok ısrar edince söyledim doğum gününü nerden hatırladığımı falan sordu unutmadım falan dedim sonra işte bulusma konusu açıldı dedim bulusur muyuz senin olduğuna nasıl inanıcam dedi bende kanıtladım ondan sonra bana wpden yazdı işte sen beni gerçekten çok içten sevmişsin diye ve sevgilisinden soğuduğunu ayrılmak istediğini ama kafasının karışık olduğunu söyledi bende ben seni beklerim sıkıntı yok gibisinden şeyler söyledim ondan sonra onunla tamamen bitirip seninle olucam dedi ve bu eski sevgilim sürekli sevgilisinden ayrılınca bana yazıyordu beni özlediğini söyledi sevgilisi de belalı bi tip işte ben ondan ayrılana kadar bana yazma tamamen bitiricem dedi ne yapmalıyım ya da exim ne yapmaya calısıyor gerçekten onu seviyoe mu beni seviyor mu yoksa ikimşzi de kullanıyor mu bu arada ben onu 3 yıldır seviyorum ilk defa benimle böyle konustu bu ne demek oluyor
Eski sevgilimin doğum gününü kutladım. Tekrar olur muyuz?
Cevapla