Geçmişte yaşadığım bazı sıkıntılarımdan dolayı ruhsal sağlığım bozuldu. Mutlu etmeyi bırak mutlu olmayı bile beceremiyorum. Havadan nem kapıyorum sinirlenmek için ve bu benim bazen hoşuma bile gidiyor.
Sevdiğim insanı sadece yoruyorum. Bunu bildiğim için sevgilimle beraber olmayı hiç istemedim ama onu çok seviyordum ve ondan karşı ilgisiz duramadım. Sevgiliyken çok fazla sıkıntı yaşamaya başladık geçmişte yaşadığım tüm olayları ona anlatmıştım ve buna rağmen düşüncelerimi önemsememeyi tercih etmişti. Bundan dolayı defalarca kez ayrılma kararı aldım fakat sürekli söz vererek beni bu kararımdan vazgeçirdi onu asla suçlamadım yapmak istemeyeceği şeyleri yapmak zorunda değildi yine de mutsuz oldum tekrar. Anlıyordum fakat anlaşılmıyordum. Son zamanlarda büyük değişiklikler yaptı kendinde bana ne kadar önem verdiğini gördüm beni ne kadar çok sevdiğini anladım bende onu çok seviyorum. Ama iyileşmek için çıktığım bu yolda daha da yara almıştım.
Delirdiğimi hissediyorum. Çok dengesizleştim bir yaptığım diğerini tutmuyor sürekli ağlama krizlerim var ve sürekli öfkeleniyorum tek yaptığım çevreme zarar vermek. İntihar etmek istiyorum bunu kafama koydum ama sevgilimin benden başka kimsesi yok (arkadaş dost olarak) giderken başka birini de mutsuz etmek istemiyorum. Gerçekten iyi olduğuna inandığım biriyle tanıştırmak istiyorum onu yakınlaşsınlar istiyorum en azından ben öldüğümde tek başına kalmasın istiyorum. Ne yapmalıyım bilmiyorum bu yaptığım doğru olur mu emin değilim.
Sevdiğim insanı sadece yoruyorum. Bunu bildiğim için sevgilimle beraber olmayı hiç istemedim ama onu çok seviyordum ve ondan karşı ilgisiz duramadım. Sevgiliyken çok fazla sıkıntı yaşamaya başladık geçmişte yaşadığım tüm olayları ona anlatmıştım ve buna rağmen düşüncelerimi önemsememeyi tercih etmişti. Bundan dolayı defalarca kez ayrılma kararı aldım fakat sürekli söz vererek beni bu kararımdan vazgeçirdi onu asla suçlamadım yapmak istemeyeceği şeyleri yapmak zorunda değildi yine de mutsuz oldum tekrar. Anlıyordum fakat anlaşılmıyordum. Son zamanlarda büyük değişiklikler yaptı kendinde bana ne kadar önem verdiğini gördüm beni ne kadar çok sevdiğini anladım bende onu çok seviyorum. Ama iyileşmek için çıktığım bu yolda daha da yara almıştım.
Delirdiğimi hissediyorum. Çok dengesizleştim bir yaptığım diğerini tutmuyor sürekli ağlama krizlerim var ve sürekli öfkeleniyorum tek yaptığım çevreme zarar vermek. İntihar etmek istiyorum bunu kafama koydum ama sevgilimin benden başka kimsesi yok (arkadaş dost olarak) giderken başka birini de mutsuz etmek istemiyorum. Gerçekten iyi olduğuna inandığım biriyle tanıştırmak istiyorum onu yakınlaşsınlar istiyorum en azından ben öldüğümde tek başına kalmasın istiyorum. Ne yapmalıyım bilmiyorum bu yaptığım doğru olur mu emin değilim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar