Eşim bana el kaldırdı, yüzüme başıma vurdu, yüzümde morluk var başım ağrıyor. Haksız yere vurdu.. vede ?

sanki suçlu olan benmişim gibi kendisi çok rahat hiç pişmanlık yok, kendi ailesiyle mutlu neşeli görüşüyor... bense evde tekbaşımayım küçük kızımla dört duvar arasındayım. Yüzümde morluk var, dışarı çıkmaya utanıyorum tanıdık birisi görür diye... Vurmak ona göre normal bişey haline gelmiş, kendimi çok değersiz hissediyorum... kendimi mutlu etmek için ne yapmalıyım. Ne yapsam kurtulamıyorum içimdeki sıkıntıdan... 2 gün sonra tatile gidicez onunla gitmesem mi?
Eşim bana el kaldırdı, yüzüme başıma vurdu, yüzümde morluk var başım ağrıyor. Haksız yere vurdu.. vede ?
Cevapla