Eşim kafama yumruk atıp burnumu kanattı, böyle bir şiddeti hak etmiş olabilir miyim?

Şiddet hiç bir zaman haklılık göstermez ama ben yine sormak istiyorum. Eşim dün kırmızı ışıkta yürürken telefona baktığım için bana kızdı ben de kızmasını geçiştirdim ona ters cevaplar verdim ama niyetim olay çıkartmak amaçlı değildi ya da karşı tarafı toxiclemek amaçlı. O bayağı uyardı beni işte yapma etme diye özür dile benden dedi. Ben de boş yapma, kes dedim ona takıldım. Sonra apartman içine girdiğimizde kafamın arkasına sert bir şekilde vurdu. Yaklaşık 3 saniye içerisinde de burnumdan deliler gibi kan akmaya başladı. ve 30 dakika burnumdaki kanı durdurmaya çalıştık. Hak ettim mi?

Eşim kafama yumruk atıp burnumu kanattı, böyle bir şiddeti hak etmiş olabilir miyim?
Cevapla