
hayırıdır surekli cevrim içisin mitigin mi yapıyon derim :D

Ben genelde izliyorum. Hangi saatlerde ne kadar süre çevrimiçi falan diye değil. Telefonunun elinde olup o minik parmaklarıyla mesaj yazdığını izliyorum. Kime yazıyor diye soracakken mesaj geliyor birdenbire :)
Sen çevrim içi ben çevrim içi niye yazmıyon canımın içi derim ya da sert çıkarım o an ki ruh halime bağlı :)))
faceden bul bul ateşle :D
Kendisine sorarım kiminle konuştuğunu hesap sorarmış gibi değilde meraktan
Kesin eminim sor bakalım
Cevap
2Cevap
Hemen ekran görüntüsü at bakalım kimle konusuyon derim, attı attı, atmadı artık kendi bilir
Sakin ol şampiyon
O durumda inan ki olamam
Ya manyağa bak :)
Psikopat halimi görmeyi istemezsin emin ol 😂
Görürüz sıkıntı yok :) kralı gelsin
Görme görme belaliyim ben biraz
Ateş olsan düştüğün yeri yakarsin len :)
Zaten düştüğüm yer yanarsa daha ne istediğim o😄
Uzaklasiriz kendi çapında yanarsın :)
Ben bir yere düşersem ordan hasar almadan uzaklaşamazsin😂
Uzaklasiriz lav mısın lan sen ,:)
İstersen lav da olurum 😂
Toprak olur taş olurum diyorsun :)
😂😂yok o kadar değil
Taş ol :)
Bana bir Sinir boşalması bir titreme gelir kulaklarımdan alevler çıkar falan işte
Yok artık :)
Şaka şaka 😂
Korkutma insanı :)
Aman nolcak işi gücü vardır güvendikten sonra önemli olmaz bunlar hem sürekli yazmak zorunda değil ki
Ekran kaydı alıp bune bu diye sabaha kadar dır dır edip canını okumak 😀
Düşman başına düşman başına :)
Allah sabır versin
Manyak. :) İşin gücün yok mu :)
Arkadaşıyla konuşuyordur ne var bunda
Çok merak ediyorsam sorarım zaten
Bende ona yazmazdım, ne hali varsa görsün.
Vay aslan parçası
En nefret ettigim olay
Kim seviyor ki
Sorarım oda direk ss atar okeylerim
vay gocum bneım :D erkek adamın hali baska oluyor :D
yok artık :D
Degisikmis :)
Sorarım hayırdır diye
sor gitsin la :D bir sor ne tepki vercek buraya resim at :D
Sevgilim olduğun da sorarım 😄
hepinizmi bekarsınız :D
Çevrimiçisin neden yazmıyorsun?
bir sor bakalım nediycke :D
Olsaydı sorardım kanka 😂
durum okadar vahım :D
2 ay önceleri ayrıldım 😂
allah kurtamıs :D
Kurtuldum evet 😂
"Ne iş?" Derdim
ince iş derse :D
Kime çevrimiçisin?
Kendime derse :)
Hayirdir derim
oda sana hayırıdr derse :D
Ya sen kimle konuşuyorsun yazarim
baska :D
Erkek arkadasiyla konusuyordur yok yere kiskanclik yapip onunla mi ugrasacagim :D
En güzeli
Küserim
kırılgan sey :D
Arardım hemen ahhaah
Ara bı hal hatır sor
Nedenini sorardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar