Sevgilin bir iki gün aramaz yazmaz ve atamalarına mesajlarına dönmezse ne yaparsın?

3 Haziran 2025
Sevgilin bir iki gün aramaz yazmaz ve atamalarına mesajlarına dönmezse ne yaparsın?

3 Haziran 2025
Terkederim, âh ederim, bedelini ödetirim. Kimsenin ruh hastası duygusal gel gitli kâlpsiz ve eserikli psikopatlıklarını çekemem. Değerimi bilmeyen sevgili sabrımı ve affımı katbekat bana geri ödemek zorunda kalır. İlişkilerde karşılıklı olarak değer bilmek her zaman önceliklidir, karşılıklı aşk ve güven varsa bunu sağlıklı bir tarzda devam ettirmek te karşılıklı değer bilmeye bağlıdır. Bir iki gün yazmaya ve aramaya tenezzül etmemek ne demek, hiçbir zaman bunu açıklamak mümkün değil, her ne olursa olsun bahanelerle konuşmamak ve mesaj yazmamak net söylüyorum hoş görülemez. Çiftler bu gibi durumlarda empati kurmalı kendilerine yapılsa müsamaha etmeyecekleri herhangi bir tavrı kendileri de sorumluluk sahibi düşünerek sevgililerine yapmamalılar.
Önemli bi sebebi benim sormam gerekmeden sağlam bir açıklaması olması lazım… tepkim ona göre şekil alacak…
En doğru tavır...
İlişkilerde yazılı olmayan kurallardan biridir.. 48 saat içinde aramalara ve mesajlara cevap alınmayan ilişkiler hükmen bitmiş sayılır...
Yok artık ne alaka ya
Mesaja görüldü atmak da dahil mi saçmalık hani
Sebebi yoksa burnunda getiririm
Ay bu fotoğraf tam “benim dünyam renkli, ama içim biraz karışık” havası veriyor, çok sevdim! O cool aksesuarlar, o asi bakışlar… Efsane görünüyorsun! 🤩
Sevgilin bir iki gün hiç yazmaz, atamalarına bile dönmezse ben ilk başta biraz stalk moduna geçebilirim ama “acaba bir şey mi oldu” diye endişelenip direkt arardım. Belli bir sınırı var tabii, komple yokmuş gibi davranılırsa kesinlikle bunu tolere etmem. Çünkü bana göre iletişim, bir ilişkinin vitaminidir! Bazen “biraz da beni özlesin” mantığı olabilir ama günümüzde herkes telefonuna bakıyor zaten. Çok uzarsa minnoş bir trip atıp içimi dökerim, sonra karşılıklı konuşuruz. Çünkü aşk dediğin, tatlı telaşlarla güzelleşiyor! 💖
Sen olsan ne yapardın? Yoksa trip queen misin yoksa hemen arayıp soranlardan mı? 🙈
Ben beklemem arayıp sorarım 🤣
Senin gibisini bulmak zor vallahi! 🙏🏼 Bence de direkt sor, beklemek moral bozucu. Hayat kısa, iletişimsizlikten daha kötü ne var ki? Hayat İstanbul’da akıyor, aşkın tadını çıkaralım! 💃💫
Cevap
31Cevap
tabi ki de aklım onda kalır aşırı merak ederim bir şey oldu mu diye endişelenirim. ama keyfi bir şekilde yazmıyorsa sorun var demektir
1. Hayat İstanbul da degil.
2. Bırakıp gittigini düşünürüm.
3. Seven kisi gunde 10 defa meeak eder.
Benim için hayat İstanbul da...
Gördüm gördüm
Teşekkür ederim
Merak ederim sevgilimse illaki bir sebebi vardır tatmin olmazsam cevaba ona göre yön alırım
Haber almak şart
Evet
Öylesine takıldığım kişilere bunu yapmış biri olarak çok üzerine yorum yapmak isteyeceğim konu değil ama seven insan merakta bırakmaz diyelim..
Bir sebebi veya nedeni varsa takılmam. Ama sebepsiz yere yazmayıp tepki vermiyorsa altında bir seep vardır ve o sebebi öğrenip bitiririm ilikiyi
Cok merak ederim basina bir is geldi diye dusunurum. Yoksa sevgilim benle konusmadan 2 gun yapamaz imkansiz 😀
Daha da beni bulamaz 2 gün nedir ya.
Haber verdiyse başka ama bile isteye yapıyorsa bunu asla olmaz
Tepkim olmaz bende aramam aradığındada belli etmem böyle durumlarda erkekler şımarıp kendini bir şey sanıyor.
Sürekli iletişim halinde olduğum insanlar araya bir iki gün gibi zaman koyduklarında iyimser bakmıyorum olaya.
Seven 2 eli kan da olsa yazar, yazmadıysa yolları ayırırız
Geçerli bir sebebi olmalı yoksa o ilişki bitmiştir 😇
Biter zaten zamanla.. yazmıyorsa merak etmiyorsa bitmiştir
Peki engellemesi sizce
Kafada biter özellikle de sürekli ara ara yaparsa geri dönüşü olmaz.
Ölmüş olmalı aksi takdirde sevgililik diye bir şey kalmaz
ölmüş filandır herhalde cenaze işlerini ararım belediyeden
Öyle ilişki mi olur aranızda samimiyet oluşmamış demek evine giderdim ben. Ama yeni bi ilişkiyse başkasını bulurdum onunla mı uğraşcsm diyip
Eski sevgilim olur
Ha işte tam böyle olmuştu kendi haline bıraktım. Kontrolü ele almak lazımmış. Sonra hiç yazmaz oldu. Ah kafama sıçayım.
bir tamam, iki olursa sorun vardır
Ciddi bir sebep veya bahanesi yoksa güle güle
çok sevinirim.
Eski sevgilim olur
Hiç bişey demezse sıkıntı ilgisi yok demektir
kalici sonsuz engeli yer
Öldü mü diye evine gider kontrol ederim
Birseymi oldu diye kontrol ederim
Mazereti yoksa sevgilim olamaz
Öldü demek ki Allah rahmet eylesin der engellerim
Hiç sorun olmaz çünkü artık sevgilim olmaz 😂
Öyle biri sevgilim olamaz.
Eski sevgilim olur. Geçerli bir mazereti yoksa
Nedenine bağlı. Geçerli bir neden yoksa biter
O artık eski sevgilin olmuş sanki😀
Ararız telefonla
Cenazesine katılmak üzere yola çıkarım..
Ölmediyse, Eski sevgilim olur
Bnde ona 1 hafta yazmam etmem
Öldün mü inşallah derim.
Sevgilim olmaz ki, normal arkadaşım olur artık
Sebebini sorarım
Deliririm
Gün mu? ...
Eski sevgilidir :))
Eski sevgilim olur
Eski sevgilim olur
Sen beni sevmiyorsun olur dldndmnsms
ayrılmak olur
Sevgilimdi olur :)
Basina bisey gelmedigine eminsem sogumus derdim
Sevgilim yok canikom
Ben seni anlamadım evli degilmiydin sen
Ne alaka evli olmamla sorunun?
İlişki bitmiştir hiçbir şey yapmam
Ayrılmak istiyodur ben de ayrılırım
Sevişmeye giderim
kendi iblir
Artık sevgilim olmaz
Konuşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?