Arkadaş kalalım dedi ama ben kalmak istemiyorum yazmasını nasıl sağlarım?

uzun bir süredir konuşuyorduk bu buluşalım buluşalım diyodu neyse benim bir gün kafama esti dedim gel buluşalım sahilde buluştuk her şey güzel konuşuyoruz falan bu böyle tam dudağıma yaklaştı sonra kendini geri çekti güldüm bende sonra biraz zaman geçti yine aynısını yaptı aa dedim delirtme beni oda güldü falan sonra bana dedi ki biz neyiz bende neyiz biz dedim bu birden arkadaşız demeye getirdi bende dedim ki ben arkadaş olmak için konuşmadım seninle arkadaşca şeyler hissetmediğimi biliyorsun dedim oda ama arkadaş kalalım ben sevgili istemiyorum dedi bende o zaman konuşmaya gerek yok bende arkadaş istemiyorum dedim kalktım ben otur falan dedi neyse oturdum tekrar sana bunladı şimdi söylüyorum çünkü biz sevgili olsak bir şeyler yaşıycaz 2 ay sonra ben gidiyorum kullanmış gibi olucam seni kırmadan söylüyorum işte dedi tamam ama ben seninle arkadaş olarak konuşmam bu saatten sonra beni tanımıyormuş gibi yap dedim oda saçmalama falan dedi ciddiyim dedim kalktık biz eve gidince yaz bana dedi hayır dedim eve gittiğini haber ver işte dedi hayır dediö iyi ben yazarım dedi yazma engelledim terslerim dedim neyse eve geçtim yazmadı etmedi 1 buçuk hafta falan oluyor arada sabahları beni denizde görüyor bana yazmasını istiyorum nasıl yapıcam ve neden benimle arkadaş kalmakt istedi?
Arkadaş kalalım dedi ama ben kalmak istemiyorum yazmasını nasıl sağlarım?
Cevapla