Erkek arkadaşım bana karşı çok kırıcı ve saygısız..

Merhaba kizlar,

ben yaklasik iki aydir birisiyle tanisiyorum ve bir aydir da kendisiyle cikiyoruz. Aslinda hersey cok güzel gidiyordu..devamli görüsüyoruz, iyi anlasiyoruz ama bazi anlar oluyorki herseyi bir iki kelimesiyle mahvediyor. Mesela tartisma aninda bana "naparsan yap be..paşa gönlün bilir tipe bak ya" gibi sözler kullaniyor. Genellikle bunlari mesaj üzerinden yaziyor..bu benim icin durumu dahada kötü yapiyor, sonucta aniden söylenmis birsey degil, düsünüp yaziyor. Onu cok kez uyardim, benimle güzel konus ben senin kiz arkadasinim dedim, her defasinda özür diledi ama sonra yine bir olay oldugunda bu tür sözler kullaniyor, cabuk sinirleniyor. Kendiside diyor hep, ben sinirliyim cabuk sinirleniyorum..ama bu nereye kadar?

Suan ayrilma noktasina geldik..ben ileride daha da kötü bir hal alicak diye korkuyorum o yüzden simdiden bitirmesi dogrudur diye düsünüyorum..ama acaba acele bir karar mi veriyorum?

Değişirmi? Yoksa bu kadar büyütmemem mi gerekiyor?

Ama cok zoruma gidiyor benimle böyle konusmasi..sanki herhangi bir arkadasiymisim gibi. Seviyorum ama saygi yoksa sevgi nereye ladar sürebilirki?

Lütfen yardimci olun..çok zor durumdayim.
Erkek arkadaşım bana karşı çok kırıcı ve saygısız..
Cevapla