Sürekli karşılaşıyoruz ve ben çok toaf hissediyorum sizce bu neden?

Aynı dolmuşla aynı saatte işe gidiyoruz ve iş çıkışı bazı yerlerde karşılaşıyoruz ve bana çok toaf geliyor onu düşünüyorum sürekli hoşlantı desem değil çok farklı bir his var içimde. Özelikle müzik dinlerken onu düşünüyorum ama çok boş hissediyorum
Sürekli karşılaşıyoruz ve ben çok toaf hissediyorum sizce bu neden?
Cevapla